Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Er jo vanskelig å rekke over alt i en travel hverdag, men hva prioriterer dere mest og hva har lett for å bli glemt bort? Her blir oppvask, klesvask og støvsuging prioritert. Alt annet tar jeg når jeg måtte ha overskudd/tid til det.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Samme her. Foretrekker at kjøkkenet er ryddig og rent fremfor de andre rommene hvis jeg må velge...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Overflaterydding og støvsuging. Resten tar vaskedama.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Mat laging her.Måå ha varm mat hver dag:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Jeg prioriterer vasking av bad og toalett.Vasker hele badet og toalettet 2 ganger hver dag.Måå bare gjøre det,hvis ikke føler jeg meg veldig dårlig.støvsuger og tørker støv hver eneste dag.Selv om jeg har bare noen uker til fødselen,bruker jeg flere timer på husvask.Alt skal være perfekt.Uff,ble mye verre med svangerskapet,men kan ikke noe får det...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 oppvasken, kjøkkenbenken, klesvask og litt rydding på stua.
Frøken Løken Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Her er det klesvask, støvsuging og oppvask. Husvask sånn ellers er det til tider litt dårleg med...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #10 Skrevet 12. april 2010 Kjøkken, bad og klesvask - i den rekkefølgen. Gangene er de rommene som blir nedprioritert her i huset.. Plukk av ytterklær er det som vanligvis skjer der. Blir liten tid til vask der..
Tøvsjura Skrevet 12. april 2010 #11 Skrevet 12. april 2010 Støvsuging, klesvask, rent og pent kjøkken, ryddig stue. Soverommene er litt hips om haps, men foretrekker generelt å ha det pent og ryddig rundt meg hele tiden, blir rimelig fort stresset av rot.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #12 Skrevet 12. april 2010 rydding(rot dukker opp alle steder, hele tiden), støvsuging, klesvask... vask og støvtørking tar jeg mot helga og da jeg måtte orke vask av badet blir så som så, gammelt lite bad som det flyter rot på.. blir nok annerledes når vi har fått pusset det opp...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #13 Skrevet 12. april 2010 Oppvask, klesvask, støvsuging og rydding av de rommene som evt gjester ser, altså gang, stue, kjøkken og bad... Husvasken taes ved absolutt behov Sånn blir det når begge jobber fullt og man har to små barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå