Gå til innhold

Bruker du og mannen din noen form for sex....

Anbefalte innlegg

Skrevet

leketøy?

Og event.hva?

Vi bruker dildo og vibrator til klitoris. Bare jeg som bruker dildoen altså ;)

Trenger tips hvis noen har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du hatt anal sex noen gang.Erfaringer???Var det godt??Lurer..

Skrevet

Vibrerende egg av forskjellige slag og en liten plug til bakre avdeling. Håndjern og slikt er også gøy.

Skrevet

Bruker mest penisring med integrert vibrator

ellers så har jeg en mx fighter jeg elsker...

Skrevet

vi har dildo, men må si den er lite i bruk. Har en vibrator stav eller hva det nå heter, en hard tynn vibrasjons sak, ikke til å putte inn, bare bruke "utenpå".

Samboern hadde en butplugg, men den har jeg ikke sett på lenge.

Hadde noen plastik greier til å tre utenpå penis, er brukt lite, og jeg vet ikke om vi har de ennå engang.

Skrevet

Hvordan funker en penisring, anonym 20.51?

HI

Skrevet

De tres på som en gummiring rundt mannens penis, strammer lett rundt rota (da holder han lengre også, vistnok) og så kan det være med vibrator. Noen med en vibrator som vibrerer mot ballene hans og en som vibrerer mot klitoris. Vinn-vinn for begge, mao.

Skrevet

Penisring med et vibrerende egg er vår favoritt!! Jeg må ha stimulering av klittn for å få orgasme, og denne er helt suuuuuuuuuuuper :)

Det blir ganske pirrende for den treffer ikke klitten hele tiden, og det er GODT! Prøv det dere også, kommer ikke til å angre! Har en Silent Spurr Vibrator å (rabbit) Mannen min liker å bruke den på meg, men jeg synes det blir litt rart med noe som ikke er ekte vare :D Men helt ok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...