Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Bestefaren er død, flere er kritisk og ustabil ennå. Se nordlys.no
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Er alle barnebarna søsken også, eller søskenbarn??
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 jeg er slem og tenkte: propan inni teltet?!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Det var en lavvo og helt sikkert en lavvo-ovn. Normalt brenner man ved eller kull i en lavvo-ovn, men du kan sikkert også få dem som går på propan el. Praktisk når man er på tur, men veeeldig kjedelig om man ikke vet hva man gjør eller når ting ikke funker som de skal
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Vær så snill og ikke sitt og diskuter deres teorier her inne, jeg kjenner faktisk moren til ungene og for og si det enkelt så har de det jammen ikke lett, besteforeldrene er vante turfolk og de har ikke lekt med ilden for og si det slik!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 Synes det er helt grusomt:( Er alle barna søsken? Håper virkelig det går bra med dem!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #10 Skrevet 12. april 2010 Beklager. Det var ikke meningen å spekulere. Var mere ment som en mulig forklaring og det var ikke min intensjon å insinuere at de var kløner som hadde lekt med ilden. 22:49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå