Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Blir 29 i år.. enda 6 mnd til, så er jo bare 28. Likevel, jeg blir faktisk 29 i år, og 30 neste år. Rar tanke.. var jo nettopp 23 føler jeg! Har begynt å bli veldig opptatt av at huden min skal se ung ut, tenker mye på hvor jeg er i livet. Hva jeg har oppnådd og hva jeg ikke har oppnådd.. midt oppi alt vurderer jeg å begynne på ny utdannelse til høsten som voksen student. Tror det må være en slags tidlig 30-års krise.. har på en måte innsett at jeg ikke er ung voksen lenger, men faktisk voksen. Det er litt skummelt. Jeg er faktisk en voksen kvinne på snart TRETTI! Jeg var jo nettopp en ung jente.. Noen som kjenner seg igjen?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Har vel også innsett at jeg ikke er udødelig, noe jeg ikke helt forstod da jeg var 20:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 jepp, er 36 men føler meg som en jentunge. Men er samtidig glad for at jeg ikke lenger er det :-)
Verbena Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Hehe... For å si det sånn mamma sa for noen dager siden i forbindelse med min bursdag (ble 25år) at det kunne jo ikke stemme for i hennes hodet var hun fremdeles 25år =P Og hun ble 50år for noen uker siden. Og som mormoren til samboeren min sa det i dag, hun er kanskje en dame på 83år på utsiden men inni seg er hun fremdeles ei ungjente på bare 19!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Jeg kjenner meg veldig igjen. Er riktignok 2 år til jeg blir 30, men jeg begynner å føle meg eldre, spesielt etter at jeg ble mamma.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Synes det er merkelig at jeg snart er ferdig med 20-årene, vil jo være ung:(
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Trøst deg med at det er mye bedre å bli eldre, enn ikke å bli det. Dessuten går det bare en vei. Selv blir jeg 40 i år. Ble jo nettopp 30!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå