tante grusom master of law Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Ble ferdig med utdannelsen i fjor vår og begynte å jobbe i august. Sambo er fortsatt student så vi har ikke god råd i det hele tatt. Jeg har jobbet overtid annenhver lørdag hver måned slik at jeg skal få råd til noe nye klær til MEG uten å få dårlig samvittighet. Hver forpulte måned har overtidspengene gått til bilutgifter, reparasjoner og faenskap. Så denne måneden så alt lyst ut, og nå kunne jeg endelig bruke pengene på bittelitt klær. Men neida, guttungen fant det for godt til å ødelegge vinduet i steden. Så nå blir det nytt vindu.. Lurer på om jeg skal tre på meg det gamle isteden for klær å gå rundt med. Er det nå noen skal si "velkommen til den virkelige verden"?
Gjest sug lut Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Been there, done that. Couldn't afford the t-shirt. Symp.
tante grusom master of law Skrevet 12. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2010 Takk:) Vet at det finnes folk som har det verre, men blir så oppgitt. Tror de nyeste jeansene mine er seks år gamle. Jaja, får penger igjen på skatten, så da finnes det muligheter. *bank i bordet*
Gjest sug lut Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Se på den lyse siden: du er like slank som for seks år siden, og har ENORMT med handling til gode når dere endelig kommer ovapå.
tante grusom master of law Skrevet 12. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2010 Ja, der sier du noe! Jeg er faktisk like slank, hehe. Ble faktisk litt glad nå. Visste at det var en god idé og sutre litt her inne.
Anne-B. Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Kjenner til det der veldig godt, så bare sutre i vei. Det er forferdelig kjipt.
tante grusom master of law Skrevet 12. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2010 Ja, når man jobber og jobber og så forsvinner alt bare i det store sorte hullet så er det litt kjipt. Men jeg har nå en fantastisk jobb, og trives storartet, så skal vel ikke klage.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Tror vi all har vært der en periode, hvor man må prioritere beintøft for å få ting til å fungere. Men det ordner seg for snille jenter, og min erfaring er at etter grøfta så går det faktisk oppover igjen.
tante grusom master of law Skrevet 12. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 12. april 2010 Ja. Det kan vel bare gå oppover nå. Har jo selvfølgelig merket en bedring etter å ha vært student i mange år, men hadde faktisk trodd at det skulle bli litt mer til overs. Får tro at det ordner seg for snille jenter, som du sier Doppler!
Gjest amandine Skrevet 13. april 2010 #10 Skrevet 13. april 2010 Det er alltid mørkest rett før det gryr, alternativt life's a bitch and then you die. Men ellers er jeg enig med doppler! Det ordner seg for snille jenter, det har alltid mamma sagt.
Sylteflesk Skrevet 13. april 2010 #11 Skrevet 13. april 2010 Uff, så surt. Men kjære tante Grusom, har dere ikke forsikring? Mener hjemforsikringen dekker skader som unga gjør. Husker lillebroren min klarte å knuse vinduer hos naboer i blokka vår med litt for ivrig fotballspill og andre uhell. Mener da forsikringen tok det? Samme når vinduene våre gikk, noe som skjedde ganske ofte ettersom vi bodde i lav førsteetasje rett bak det tørkestativet som var fotballmål ... Tror det gikk på forsikringen til de andre unga?
tante grusom master of law Skrevet 14. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 14. april 2010 Har ikke sjekket om dette går på forsikringen, men det er jo uansett egenandel, så vet ikke hvor mye det hjelper... Må bare få ut fingeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå