Gå til innhold

Hun har snudd seg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 33:)

Etter at hun snudde seg har alle bevegelser blitt helt annerledes.

Mye hardere når jeg kjenner på magen, og magen har blitt mye bredere.

Må si at bevegelsene er blitt mye mere plagsomme nå. Kan ikke lenger bøye meg å knyte skoa uten at ribbeina gjør vondt.

Er det flere som syntes alt ble forandret etter at babyen snudde seg?

Og hvordan vet man at man har kynner eller falske rier?

Jeg har innimellom smerter, spesielt når jeg går tur, magen blir helt hard og går strålinger fra litt oppe på magen og ned i underlivet. Jeg er førstegangsfødende så er jo litt grønn på alle områder:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De smertene du kjenner, er nok kynnere:) jeg leste litt om dem for litt siden, og det står i boka at de starter oppe og går nedover.

Når man har rier/falske rier tror jeg det blir mer tak i ryggen også, ikke bare magen. Sikkert flere som kan beskrive bedre enn meg;)

Jeg er i uke 30 og snuppa snudde seg for 1 eller 2 uker siden. Kjenner mest på presset der nede, jeg.. Er jo litt sår i ribbeina når hu har sparka mye der da..

Ettersom magen blir større, blir det nok dessverre bare verre og verre å bøye seg o.l. Hvertfall er min erfaring det. Men magen din skal nok synke om 3 uker eller noe.. Da blir det litt greiere for ribbeina;) Jeg syntes hvertfall det var mye bedre da magen sank sist:)

Skrevet

Jeg har hatt litt små vondt i ryggen den siste uka, men det er bare litt plagsomt og ikke veldig vondt. Skal til legen imorgen så kan jo forhøre meg litt om disse kynnene.

Nå har vesla vært i aktivitet i 2,5 time, jeg blir litt urolig for at dette blir en turbo unge. Hun kan holde full aktivitet i 1-2 timer i strekk. Lurer på om det er normalt eller om jeg må belage meg på en unge med ADHD.

Bekymrer meg vel kanskje litt mye:)

Skrevet

Ikke bekymre deg så mye enda. For det første har ungen fortsatt relativt god plass inni der, og for det andre så trenger ikke ungen ha adhd fordi om den er litt "vill" i magen.

Min første var skikkelig vill, og kom ut kjemperolig og snill som dagen var lang:) Enormt lettvint unge!

Smertene i ryggen, er de der bare når du kjenner de takene i magen? Eller?

Skrevet

Takk for svar:)

Det kommer smerter i ryggen når jeg går tur og det er også da jeg får trekninger i magen. Har ikke sterke smerter bare murring.

Godt å høre at ikke vill i magen betyr vill utenfor. Jeg og pappaen til babyen var veldig rolige som barn så satser vel på at hun må ha arvet noe fra oss:)

Skrevet

Du kan jo bare høre med JM/lege.. Kan være at det er litt maserier du har.

Husker jeg hadde mye av det de siste 3mnd forrige gang...

De førte ikke til noen ting(av åpning liksom) annet enn at ungen kom godt ned i bekkenet på meg(noe som var veldig greit under fødsel, for da var det litt mindre "jobb" å gjøre;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...