Gå til innhold

Hva skal barnet hete? Hjelp:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter en liten jente, og har termin om 15 dager. Jeg/vi har det meste på plass, men ikke navnet. Og NÅ kom panikken: Hjelp, vi har ikke funnet navn på jenta vår:)

Kom gjerne med forslag, som klinger på f.eks Bella, Mathea osv..Min kjære ønsker at den lille skal ha 2 navn;-)

Hva heter deres barn/skal hete? :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Hadde vi fått jente skulle hun hett Delina, synes det er er utrolig koselig jentenavn. Meeen vi får gutt ;)

Skrevet

Hvis vi hadde fått jente skulle hun hete Ida Linnea.... men vi får gutt! Og det synes jeg er vanskelig når vi skal finne navn.

Men nå har vi funnet ut hva han skal hete, meeeen.... det er en godt bevart hemmelighet.... helt til han blir født.

Hva med Ida Mathea????

Som du skjønner så liker jeg navnet Ida

:-)

Skrevet

Hvis vi hadde fått jente skulle hun het Lykke..

Men vi får gutt nummer to og har heller ikke navnet klart enda..

Får se det litt an når han har kommet ut...

Satser på Lykke hvis det blir et tredje forsøk og det skulle bli jente..:o)

Skrevet

Korte navn i samme kategori:

Ella

Thea

Mathea

Bea

Eira

Ida

Oda

Ada

Ava

Lengre navn som passer til ett kort navn :)

Petronella

Mathilde/a

Madeleine

Susanne

Elisabeth

Skrevet

Synes Marte, alida, Sunniva, Synne, hennie, Ingvild, nora, Agnes, Jenny er fine navn. Anna kan være fint om du trenger to navn. Alternativt Ane, Ida eller et annet kort første-navn. Hva har du tenkt på selv da? Lykke til :-) koselig å velge navn!

Skrevet

tja vet ikke kjønn da..men Amathea eller Liam...:) jeg har en sønn som heter Chrisander ...

Skrevet

Syns Julia er veldig fint. Og Sanna. kanskje Sanna Otilie? Ellers er jo Wilma og Lea nydelig. Jeg får gutt, det er myyye vanskeligere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...