Blir mamma i april:) Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Vi venter en liten jente, og har termin om 15 dager. Jeg/vi har det meste på plass, men ikke navnet. Og NÅ kom panikken: Hjelp, vi har ikke funnet navn på jenta vår:) Kom gjerne med forslag, som klinger på f.eks Bella, Mathea osv..Min kjære ønsker at den lille skal ha 2 navn;-) Hva heter deres barn/skal hete? :-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Hadde vi fått jente skulle hun hett Delina, synes det er er utrolig koselig jentenavn. Meeen vi får gutt
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Hvis vi hadde fått jente skulle hun hete Ida Linnea.... men vi får gutt! Og det synes jeg er vanskelig når vi skal finne navn. Men nå har vi funnet ut hva han skal hete, meeeen.... det er en godt bevart hemmelighet.... helt til han blir født. Hva med Ida Mathea???? Som du skjønner så liker jeg navnet Ida :-)
Gjøkeredet③ Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Hvis vi hadde fått jente skulle hun het Lykke.. Men vi får gutt nummer to og har heller ikke navnet klart enda.. Får se det litt an når han har kommet ut... Satser på Lykke hvis det blir et tredje forsøk og det skulle bli jente..)
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Korte navn i samme kategori: Ella Thea Mathea Bea Eira Ida Oda Ada Ava Lengre navn som passer til ett kort navn Petronella Mathilde/a Madeleine Susanne Elisabeth
Solstrålen_ Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Synes Marte, alida, Sunniva, Synne, hennie, Ingvild, nora, Agnes, Jenny er fine navn. Anna kan være fint om du trenger to navn. Alternativt Ane, Ida eller et annet kort første-navn. Hva har du tenkt på selv da? Lykke til :-) koselig å velge navn!
vero:o) Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 tja vet ikke kjønn da..men Amathea eller Liam... jeg har en sønn som heter Chrisander ...
lille er født:) Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 Syns Julia er veldig fint. Og Sanna. kanskje Sanna Otilie? Ellers er jo Wilma og Lea nydelig. Jeg får gutt, det er myyye vanskeligere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå