Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Vi drar alltid til byen sammen på lørdager, tar gjerne storhandlinga da. Jeg spør ofte ;kan vi ikke dra innom den og den butikken og se? Får da alltid til svar at det er ikke noen vits å dra i butikker å se om vi ikke skal kjøpe noe.(snakk om klesbutikker, sportsbutikker ol) Så når vi ikke har råd å kjøpe noe(kun råd til mat) så kan vi heller ikke dra på noen andre butkker. Er deres menn også sånn?
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Hvorfor vil du inn i butikker om du ikke har råd til å kjøpe noe? Her i huset er vi helt like, ingen er spesielt begeistret for å vandre rundt i byen bare for å få tiden til å gå. Hvis jeg MÅ til byen å handle noe, gjør jeg det alle andre dager enn lørdag, orker ikke stå i kø, det hater jeg enda mer enn å kikke i butikker.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Jeg liker å gå i butikker og bare kikke, mens han hater det, så jeg gjør det når han ikke er med. Jeg lider meg ikke gjennom ting jeg ikke liker for hans del og forventer det ikke av ham:) Det er kanskje ikke den eneste ingrediensen i et langt og lykkelig ekteskap, men det er en del av det:)
tre ønsker fler Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Her er det omvendt, mannen min elsker å gå i butikker å se på alt. Selv om han vet vi ikke kan kjøpe noe har han stor glede av dette til min store frustrasjon. Han prøver som regel å overtale meg til å kjøpe ting som vi ikke trenger fordi de var så rasende biliig. Dette går meg på nervene!! Har man ikke penger, så ikke frist skjebnen, sier nå jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Jeg synes det er gøy å gå i butikker uten penger, ja. Har litt lite peng for tiden, har vel gjerne vart noen måneder, og blir vel også å vare noen måneder til. Når vi har penger MÅ man jo bruke penger, og det er ikke like gøy, særlig når man burde prioritert de på noe annet. Mer gøy å gå å ønske seg, og se hva som er på salg, kanskje har man råd til noe kjempebillig;) HI
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Meg og min mann liker å titte i butikker, men vi liker de samme butikker så det er ikke noe problem. Jeg liker ikke å titte i klesbutikker, han syns det er gøy å titte på klær til meg men vi går ikke inn i klesbutikker uten å ha penger til å bruke, det er så sjeldent jeg finner noe jeg liker og som passer, så da må jeg evt kunne kjøpe det. men vi er veldig sjeldent i byen, så når vi først er det er det uten barn og tid.
blond Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Jeg er sånn, synes det er ulidelig kjedelig å kikke i butikker jeg ikke skal ha noe i. Det er bortkastet tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå