Gå til innhold

Har vannet gått?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan tipse meg om hva jeg bør gjøre? Jeg tror vannet gikk i går kl 21.00. Det bare rant og jeg kunne ikke stoppe det. Derfor jeg er i tvil er for at jeg har hostet nå over 2 uker og har av og til hatt problem med å holde igjen helt uten det kom noen dråper. Men denne gangen gick det ikke å holde igjen i det hele tatt, det bare rant. Stor damm på golvet. Har enda ikke noen rier og de på sykehuset sier at jeg bare skal være hjemme å vente å se... Bør jeg virkelig bare vente? Hvor lenge skal jeg vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når vannet går så vet du det. hehe... også fortsetter det bare å renne etterpå for kroppen produserer nytt vann hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luktet du på det? Hvis du gjorde det kunne du sikkert kjenne om det luktet urin. Fostervann skal lukte søtt og vammelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luktet ikke tiss på papiret og ikke var det gult. Men det sies at det skal komme mer vann om det er vannet som har gått å det gjør det ikke. Har tatt på bind for å se om noe kommer ut, men det er ikke mye som kommer. Og om det er noe som kommer så vet ikke om det bare er utflod som er noe jeg har hatt en del av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal gå max to døgn før du kjem på sjukehus om vannet går. med mi andre gjekk vatnet, men ingen rier. da skulle eg komme inn på sjukehuset etter 4t og ta rietest. om ikkje riene var starta ville eg blitt sendt heim i 1,5 døgn for så og komme att og sette fødsel i gang. men riene starta etter ca 5t så eg slapp heim att. byrja mens eg var på sjukehuset og tok rietest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, heile tida. kvar gong eg reiste meg opp. måtte gå med fleire bind samtidig. satt på håndkler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...