KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Vi har liksom vært litt i tvil om det holder med de to vi har eller om vi skulle få tredjemann da de blir litt større. Men nå har han plutselig lyst på å få nr. 3 ganske tett i alder til de to eldste;) Hjelp! Jeg blir jo helt gira da, samtidig som det passer litt dårlig nå pga økonomi, oppussing, studier og jobb...Hmmm, noe å tenke på ja! Jentene våre er forresten 4 år og 21 mnd:)
Gjest Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Så gøy;-). Som navnentusiast må jeg si jeg gleder meg til å få høre hva en eventuell bror/søster av Cornelia og Marina skal hete. Digger navnene sammen;-).
BlåBlå Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Oj, jeg hadde svimt av om mannen i huset her foreslo det samme :-) Spennende da.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 12. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2010 Det er nok ingen hemmelighet at hvis det engang som en lillesøster så skal hun hete Olivia:) Guttenavn er vi derimot litt usikre på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå