Gå til innhold

Nesespray til baby..Please noen??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei skikkelig forkjølet lita snuppe på 3 mnd som er skikkelig surklete og tett i nesa.

Vårt store dilemma er at hun kun sover på magen på natta noe som ikke er så heldig når man er fokjølet..

I hele natt prøvde jeg å få henne til å sovne på ryggen da hun bare våknet av forkjølelsen.Det gikk ikke og hun måtte bli bysset natta lang for å sove..Er helt ødelagt i dag samt at jeg er rimelig dårlig selv.

Har prøvd saltvanns spray og nesesuger men hjalp lite..

Mitt spørsmål er om det er mulig å gi bittelitt otrivin for barn før leggetid? Altså ikke full sprut..

Vet det er for barn fra ca 2 år..men jeg orker ikke en sånn natt til..Har også en 2 åring å ta meg av..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gav masse saltvann (ampuller, syntes de spruter bedre) Og rinox baby ampuller!!! Lykke til

Skrevet

Ja har prøvd ampullene også..men hjalp lite :(

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...