Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Har ei skikkelig forkjølet lita snuppe på 3 mnd som er skikkelig surklete og tett i nesa. Vårt store dilemma er at hun kun sover på magen på natta noe som ikke er så heldig når man er fokjølet.. I hele natt prøvde jeg å få henne til å sovne på ryggen da hun bare våknet av forkjølelsen.Det gikk ikke og hun måtte bli bysset natta lang for å sove..Er helt ødelagt i dag samt at jeg er rimelig dårlig selv. Har prøvd saltvanns spray og nesesuger men hjalp lite.. Mitt spørsmål er om det er mulig å gi bittelitt otrivin for barn før leggetid? Altså ikke full sprut.. Vet det er for barn fra ca 2 år..men jeg orker ikke en sånn natt til..Har også en 2 åring å ta meg av..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Vi gav masse saltvann (ampuller, syntes de spruter bedre) Og rinox baby ampuller!!! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Ja har prøvd ampullene også..men hjalp lite HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå