Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Selv va det den gangen jeg hadde oppryddning i skaper og pakket alt av klær ned i bossekker. En haug med klær både voksne, barne og baby klær. Jeg la en annonse på finn om at den som ville ha det kunne bare komme hente det. Jeg gav det bort gratis. Jeg presiserte også i annonsen at jeg ikke kom til og sende det. Fikk da en mail fra en hissig alenemor om hvor egoistisk jeg var som ikke ville sende det og betale for det..Hun ville gjerne ha klærne men hun hadde ikke råd til portoen. Jeg sendet svar tilbake om at klærne allerde var gitt bort og at jeg uansett ikke ville begynne og styre med og sende klærne. Jeg ville bli kvitt klærne samme dagen. Hun sende meg sikkert 20 mailer om hvor fæl jeg var og at det var noe som hette karma osv...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Jeg la ut noe babyutstyr på finn for salg og der var det ei dame som forlangte og få tingene gratis? Hvorfor, fordet at hun trengte det og dessuten så kostet det så mye med babyutstyr.Hun la dessuten til at egentlig så hadde hun ikke så lyst på barn, men samboeren hennes hadde så lyst på...Gal dame!!!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Tidligere brukte jeg ofte dongeribukser med ekstra lavt liv, så da jeg bøyde meg ned for å sjekke de nederste butikkhyllene kunne folkl se langt ned i rumpa mi. En gang var det en mannlig kunde som ble stående rett bak meg og kikke. Jeg regnet med at han snart ville gå videre, men så bøyde også han seg litt ned, samtidig som han lot hånda si gli ned på rumpa mi. Og der gned han fingrene sine nedover sprekken min. Ganske frekt, synes jeg. Siden har jeg sluttet med sånne bukser.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Men du likte det kanskje litt også, innerst inne? Hehe...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 dytter litt jeg ! Artig lesning.. folk overrasker stadig.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Du har ikke et bidrag selv, da? Eller er du aldri blitt utsatt for noe? Fortell fortell!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 For noen år siden fikk jeg stadig tlf.oppringninger fra et ukjent nummer. Det eneste han sa, etterfulgt av høye stønnelyder, var: "Jeg vil gjerne pule deg!" Virket nesten som han onanerte mens han sa det, og det gikk en stund før han la på.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #9 Skrevet 13. april 2010 Aller frekkest er nok eksen min, som sendte meg meldinger med div ting han ville krangle om etter at det var slutt. (fortsette en krangel vi hadde hatt for noen uker siden, spørre om jeg aldri hadde vært glad i ham, lure på om jeg allerede hadde fått ny kjæreste osv. Masse tull) også hadde han overbevist den nye dama si om at jeg sendte meldinger uten at han hadde sendt meg noe først, så hun ringte OG sendte meldinger for å be meg slutte å plage ham. Åherreguuuud det var provoserende...Skikkelig barnslig mann og aggresiv ny dame som hadde bestemt seg for at jeg plaget ham når jeg egentlig bare ville ha ham ut av livet mitt.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 13. april 2010 #10 Skrevet 13. april 2010 Hmmm... syns folk er frekke på bussen/trikken/tbanen Ble skjelt ut (så ti de grader!) Av en trikkefører en gang fordi jeg ville betale med en 200-lapp. (brukte opp alle vekslepengene hans) Dessuten er det standard at om en forsøker å reise seg for en gammel damen, eller noen som ellers ser ut til å trenge plassen mer enn en selv, så er det alltid en eller annen dundre som bare hiver seg over plassen, skubber vekk den stakkars gamle dama, og presser dein feite skinka si ned på plassen.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #11 Skrevet 13. april 2010 Er du like deilig som du reklamerer for?
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 13. april 2010 #12 Skrevet 13. april 2010 Jeg er ikke deilig. Jorunn derimot... mmm
OhMyGod!!! Skrevet 13. april 2010 #13 Skrevet 13. april 2010 Høygravid og med krykker og tydelige vondter måtte jeg pent stå på en full buss her en gang, lang busstur og. Det satt ungdommer og folk på min egen alder rundt meg og alle satt å så en annen vei enn mot meg for å virkelig slippe å stå etter å ha slitt seg ut på shopping (jeg hadde vært på termintreff)...endte med at noen herlige ungdommer stablet seg selv i høyden og virkelig ROPTE ut at jeg skulle få sitte sammen dem siden ingen av de som satt rundt meg gidda å reise seg. Måtte kravle helt bakerst i bussen for å sitte ved dem, å jeg er takknemlig enda i dag for at de var så snille. Var mye folk med røde fjes å se på på vei bakover i bussen ja jeg reiser meg ALLTID for gamle og syke på bussen, skal være ganske egoistisk for å sitte å blåholde på plassen sin..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #14 Skrevet 13. april 2010 En gjest i ett bryllup som ødelag talen til brudgommen. Hun avbrøt han flere ganger og spurte om han snart var ferdig. Hun kjedet seg.. Brudgommen forlot lokalet i sinne..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #15 Skrevet 13. april 2010 Hvis jeg alltid skullle ha reist meg for de gamle på trikken, ville jeg aldri hatt sitteplass selv. Så derfor blir jeg sittende. De gamle trenger da ikke reise midt i rushtida heller, når de bare har vært i sentrum for å handle og gå på kafe. Dessuten har de bare godt av litt ekstra balansetrening. Selv er jeg dødsslliten etter jobb, og trenger å sitte like mye som andre folk, inkludert de gamle. Jeg synes m.a.o. ikke det er frekt å bli sittende. Annerledes når en barnehage el. skoleklasse tar trikken eller bussen, og okkuperer alle plassene, uten at læreren sier ifra at noen må stå.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #16 Skrevet 13. april 2010 Vi holder på å selge leiligheten vår nå og har annonsert med visninger på faste tidspunkter slik som er vanlig. Her en ettermiddag når jeg var alene med begge ungene så ringte det på døren, og der stod det en dame som preenterte seg som en nabo som var interessert i å muligens flytte. Hun hadde sett leiligheten annonsert men kunne ikke komme på annonsert tidspunkt så hun tenkte at hun kunne jo få komme inn å kikke nå som hun var her. Jeg sa at det passet veldig dårlig nå, var alene, veldig rotete og holdt på med middag, men hun bare brøytet seg forbi meg og sa at rot det var hun ikke så nøye med. Jeg ble helt satt ut jeg, men hun gikk rundt og kikket og virket ikke som hun brydde seg om at hun hadde trengt seg inn... Kjempefrekkt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå