Gå til innhold

Gummistøvler: Merke, pris og kvalitet/erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tide å handle gummistøvler.. jeg pleier å investere i gode sko, men lurer på om dette er tilfelle med gummistøvler også.. hva gjør dere som har erfaring? Hvor handler dere, hvilket merke og hvilken erfaring og pris?

Kom over en artikkel som sier at det er det samme, men noen kvaliteter vi bør se etter, men greit å høre hva andre gjør og hva andre har erfart:

http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article446176.ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og noen som vet hvor jeg kan få kjøpt gummestøvler som har stoff øverst slik at du kan snurpe de litt sammen? Har sett slike, ser veldig smart ut da, men har ikke hørt noen erfaringer med det?

Skrevet

Vet ikke noe om snurp øverst, men min erfaring er hvertfall at det ikke er nødvendig å kjøpe de dyreste støvlene. De vokser for det første så fort ut av disse, og for det andre er gummistøvler gummistøvler. De er stort sett tette, med mindre det blir hull, og det skjer like fort i dyre som i billige etter min erfaring.

Skrevet

er et merke som heter Trethorn (tror det var det).. SUVERENE støvler.. ikke så dyre heller.. de er litt fora, som tynne cherrox nesten, hehe, men er gummistøvler, og strammer øverst, så vannet ikke kommer inn i skoa :)

har til gutt i str 23 du kan få.. mørkeblå

Skrevet

Har ikke lest artikkelen.

Viking har hatt noen støvler med troll på, som har en mer ergonomisk såle enn de billigerer variantene de har. Tror jeg betalte 250 kroner for disse i fjor (str 21). Men ser at XXL og G-sport selger noen Viking støvler til under hundrelappen. De er sikkert enklere, og ikke så gode, men det er jo tross alt bare støvler. Jeg investerer også vanligvis i gode sko, men lurer på om jeg kjøper de billige neste gang. Støvlene blir jo ikke så mye brukt likevel.

Skrevet

Takk for tips, kjøpte Trethorn i dag til 99kr på salg på barnas hus (før 299,-), så det passet fint. Og tusen takk for at du ville gi bort dine, men 23 var nok altfor lite her! Ble de uten snøring/for, de i butikken mente at disse ble for varme på sommeren selv om de ikke er foret som cherrox.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...