Solstrålen_ Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Utrolig hva kroppen skal gjennom på ni måneder. På et toalettbesøk før dag,fikk jeg friskt blod på toalettpapiret. Fra baken... Er dette tegn på hemorider?? Er i uke 33 og kjenner nedpress godt både mot enden og underlivet, og har hørt hemorider kan være normalt. Noen som vet hva man gjør med disse? Så slipper jeg å spørre og grave på apoteket... Er svært takknemlig for gode råd. Er jo alt annet enn behagelig dette....
2010 Mammaen Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Det trenger ikke være hemorider, men bare en rift i endetarmen. Det er ganske vanlig hvis du har hard avføring, og spesielt hvis du har presset litt hardt. Jeg har hatt litt rifter selv, men det går over av seg selv når avføringen blir normal igjen. Ellers har jeg ikke hatt hemoroider, så kan ikke hjelpe deg med den biten, men det finnes jo masse kremer etc man kan smøre på. Disse kommer jo også ofte pga hard avføring, så å få den myk er nok en god idè uansett :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå