Gå til innhold

Desembertermin i Stavanger?


..snøklokke..

Anbefalte innlegg

Håper det er flere som er gravide i Stavanger med termin i deember:) Vi venter nr tre, og har to fra før som er "store" (snart 4 og 6). Hadde vært koselig å treffes etterhvert, når magen begynner bli stor, og man bare går å venter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hiver meg på her! bor i stavanger og venter nr 2 rundt 3 desember! håper vi kan møtes etterhvert ja!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt! Jeg blir 34 innen neste baby er her, så jeg kvalifiserer vel snart til moden mamma:) Koss er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende! jeg blir 28 innen babyen kommer! formen har vært veldig fin helt til før helgen, da meldte kvalmen sin ankomst! det var da den kom sist og, men jeg håper inderlig den gir seg før 7 måned denne gangen!

 

Koss e formen din!? og hva har du fra før? jeg har ei jente på snart halvannet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Melder meg inn her jeg:) Gravid for 1 gang, termin er litt usikker, men mellom 5-7 desember.

 

Dette er min første gang, så håper jeg kan joine fordi om;)

 

Er 6+6 uker i dag...Superspennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt! Jeg ser for meg flere tykke magar som sitter på kafe i et skamkaldt Stavanger i oktober:) Vi har to gutter fra før, de blir 4 og 6 til sommeren. Så det er skolestart på eldstemann.

 

Jeg gleder meg stort til å bli 3 barnsmamma, men det er skummelt og, og jeg gruer meg litt også.. Blir litt som å starte om igjen, med bleier og nattevåk.. Men sier til meg selv, og ikke minst mannen min, at det er 2-3 år som er "tøffe" på den litt spesielle måten, så kommer andre utfordringer. Men kjekt blir det nok, uansett:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.. Jeg er også med. 31 år når nr 2 ankommer rundt 1 desember. Har en jente fra før på 20 mnd.

Kjekt om vi kan møtes etterhvert;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Ja kjekt å treffe andre i området:-) melder meg inn her:-)

 

Har en gutt som begynner på skole til høsten og er 7 uker på vei nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Melder meg inn her jeg også. Tok positiv test på fredag så har termin 26 desember. Er førstegangsfødende så dette er spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får jeg lov til og bli me??

Hommersåk jente 24, med datter på 2, og gravid med nr 2 åsså har jeg termin på julaften av alle dager.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Hiver meg på jeg og, selv om jeg ikke vet terminen helt nøyaktig '(november eller desember)

Jente, 24 år som fikk vite for to dager siden at jeg er gravid med vår første:) Gleder meg til å bli kjent med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med mange svar! Da blir vi en god gjeng ut over høsten. Jeg jobber og studerer i tillegg på fulltid på uis, så vil nok ha mye travle uker før termin, men det kan også være fint å treffe andre likesinnede da, siden man er opptatt av litt andre ting en bare jobb og skole da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på jeg også.

28 år, førstegangsgravid. Termin 25.desember. Bor i Stavanger.

Litt kvalm for tiden(dagen lang), men klarer å komme meg på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei jenter, denne hadde kommet langt bak. Hvordan går det med dere? Har dere kommet over kvalmebøygen? Jeg har en uke igjen i 1 tri nå, og formen er god igjen. Jeg er ikke kvalm lenger, tisser ikke fullt så mye, og føler meg ganske så grei:) Trett er jeg jo, særlig om kvelden, men slik er det jo. Så dette må jo nytes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ja, vi må holde gruppen "levende" frem til magene viser skikkelig ;)

Her begynner formen smått å gå oppover, mindre tissing om nettene og trettheten er sakte på vei ned :) Har heldigvis ikke vært plaget noe med kvalme, så nå begynner jeg å kose meg mer med å være gravid og gå turer med mage og hund :)

Hvordan går det med dere andre? Når har dere termin? Har dere tenkt på fødeplass? Selv har jeg fryktelig mange spørsmål, er nok vanlig for en førstegangsfødende vil jeg tro :)

Håper alle får noen nydelige sommerdager fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

Hei :)

 

Jeg vil også være med i gjengen ;) Har en jente på 2,5 år og termin ca 9 desember :)

 

Kjekt hvis vi kan treffes etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om det er flere desember-damer enn november-damer, kanskje vi kan slå oss sammen etterhvert?

 

Er 35 og venter nr 2 medio november. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er en gjeng godt voksne november damer fra Svg som startet en tråd inne på novemberklubben. Neida, vi er ikke sååå gamle men vi er over 30 i hvertfall :-) Har akkurat startet Facebook gruppe så dere er hjertelig velkommen inn der om dere har lyst.

gruppen heter 11/12 2010..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg sleit og litt, men så søkte jeg spesifikt på grupper som heter 11/12 2010 (ikke bare sider, treff osv) og da fant jeg den.

 

Er meldt inn, men lurte på om jeg kunne komme med et forslag?

Siden jeg ikke har termin i november som gruppen antyder, og heller ikke kjenner noe sånn sett tilhørighets-forhold til datoen, kunne det vært en ide å bytte navn på gruppa? Den kunne hete noe sånt som "Stavangers vinter kvinner" eller " Lys i mørket", slik at vi som har termin i november, desember og januar i Stavanger kan alle ha noe til "felles" med gruppa?

 

Bare et forslag, så kom med innspill! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...