Gå til innhold

Usikker


pittbull*fødeklar*

Anbefalte innlegg

Jeg går nå i uke 10+6 og tok test for 5 uker siden.. Så har visst det en stund nå.... men allikevel så klarer jeg ikke slippe tankten på om det faktisk er noe der. Jeg har en sønn på 4 år så jeg har vært igjennom et svangerskap før, men jeg er så usikker nå selv om jeg har tatt 3 tester som alle har vært positive...

Jeg vurderer sterkt å bestille en UL bare for å sjekke at det er noe der...

Noen andre som har det på denne måten eller som har vært borti det før? Hva gjorde i så fall dere? Noen som vet hva en UL koster?

 

Hilsen usikker, men håpende gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 8+5 og tror ikke på det enda heller, selv om jeg har visst det i snart fem uker. Vi fikk en liten gratulasjonsgave fra svigers med litt klær, bare sånn symbolsk, og jeg blir like forvirra hver gang jeg ser på dem. Skjønner ikke hvem dem er til ;p

 

Jeg har bestilt meg privat UL i uke 12 (bare tre uker til - yey!). Rett og slett for å bevise for meg selv at det er noe der. Og at forhåpentligvis alt er som det skal. Det blir for lenge å vente til ordinær UL syns jeg. Jeg har ikke vært gravid før, men jeg veit om flere som har vært på privat UL på omtrent samme tid som jeg skal. De har ihvertfall vært på innvendig UL da og fått mange supre bilder! Der jeg skal koster det 850 kr.

 

Man hadde vel alltids klart å få fastlegen til å henvise til sykehuset for tidlig UL, men det er ingen medisinsk grunn til at jeg vil på det, så da betaler jeg heller for det selv =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid for 3 gang, men klarte ikke slå meg med ro før jeg visste det var noe der, så jeg bestilte privat ultralyd til 1000kr, og veldig verdt de pengene synes jeg!

 

Jeg fant jo ut at det var to, så ekstra glad jeg tok den ultralyden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.. Har det på akkurat samme måte. Har en jente på 20 mnd. Er 8 uker i dag og det gikk så fort og er veldig uvirkelig. Hadde et flott svangerskap sist uten komplikasjoner, men da også var vi på privat ul i uke 9 tror jeg. Bare for å forsikre oss at vi virkelig hadde noe å glede oss til! Så på onsdag blir det ul på oss og forhåpentligvis ser vi et lite hjerte som slår. Har gått til en jordmor som jobber på sykehuset, men som også driver privat hjemme i Stavanger. Det har vært helt supert. Betalt ca 500, men det er jo over 2 år siden..

 

Hvis du er usikker og tenker mye på dette, så er det absolutt verd pengene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tidlig UL i uke 7 og det var pga at jeg hadde en SA i november og var veldig redd for at ting ikke skal gå bra den her gangen. Gynekologen kunne tilby meg enda en UL før jeg skal ha den ordinære engang i mai. Så da skal jeg på UL i uke 12, som da er om 2 uker. Gleder meg kjempe masse, blir vel mye å se da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...