Gå til innhold

Hva legger dere i ordet White-Trash?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som er NAV klienter ikke fordi de må, men fordi det er helt greit for de å være det. Som ikke gidder å lete aktivt etter jobb når de alikevel får penger fra staten for å gjøre ingenting.

Skrevet

Unge alenemødre som syns at det er helt toppers og sitte hjemme i en leid leilighet og røyke hele dagen mens hele inntekta består av os. Helgene tilbringes selsagt på fest og beste foreldrene sitter barnevakt pga " de elsker det". Hun drar selvsagt med seg en ny type hjem vær helg.

Ungen heter noe pompøst som Victoria Madelen eller Zhara chanell er det gutt så er det Leonardo sebastian.

Skrevet

Puh.. godt jeg førstegangsmamma som er over 30, er samboer og har fast jobb.. Hehe.

Og besteforeldrene er enten for gamle eller bor for langt unna til å,passe unger.

HI

Skrevet

Haha, der var du heldig!

Skrevet

Folk som ikke eier ambisjoner i livet.. hovedhobbyen er fest, fest, fest, gjerne 3 ganger i uka og ferier/høytider er en eneste lang fest.. hvert år reiser de til syden for å feste 2 uker i strekk.

Kostholdet består av pizza, cola og junk food. Røyker selvsagt minst 20 om dagen. Har sex med hvem som helst hvor som helst. Økonomien har en null kontroll på, går gjerne på trygd. Bleka hår med ettervekst og altfor mye sminke er også en hit.

Utdannelse er oppskrytt, hvorfor kaste bort år på det??

Skrevet

Slår du opp white trash i ordboka så står det bilde av hun fra unge mødre, hun som har ei jente sammen med han kina fyren.

Skrevet

Hahaha! Google i "bilder" :)

Skrevet

Definitivt nav klient! Har på gammel cubus olabukse, litt stor reklame genser, adidas slippers (som lukter kattepiss) og rullings. Grøss..

Skrevet

White trash er de som så gjerne vil ha mye penger, men som ikke er villige til og gjøre en dritt for det og som syns at nav er en fin,fin ordning.

Jeg tenker at de kjøper fake chanell klær i tyrkia og sprader rundt i det. Gjærne i en oransje lignende hudfarge og i hjelbleika hår med en himmla mørk ettervekst. De skjønner heller ikke at ultrakort miniskjørt sammen med en utrigning ned til navlen verken er stilig eller sexy men rett og slett harry og horete!!

Barnevakten er alt etter hvem som gidder og sitte.

Skrevet

Nabon!!!! bor i et fallerfedighus (ene vinduet er tetta igjen med ei spon plate)Fem bilvrak utenfor,skrot overalt,har tre barn som har fått gjjennomgå en dårlig oppvekst, mora skriker og kjefter,barnevernet er innblandet,gubben kjører lastebil er borte støtt,de kjøprer en stygg van, dama får trygd og går alltid i jogge dress (trygdebunad) det er white-trash!

Skrevet

Hehe signerer 19:27.

Jeg synes det er livstilen til enkelte som er white-trash, men jeg er uenig i at det er noen navn som er det. Navn er smak og behag og kan ikke katagoriseres mener jeg

Skrevet

De som stemmer frp er ikke white trash,de er bare harry.

White trash er de som ikke eier nåla i veggen. De som jeg kjenner som stemmer frp har ræva full av gryn og stemmer nettopp frp sånn at de skal få slippe unna med midre skatt..deriblandt min egen far (litt flau)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...