Fødeklar med stor F Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Må man ha henvisning fra lege, og fra hvilken uke utfører de det? Har det noe for seg liksom? Ser det er mange som tar det her inne, så regner med noen kan svare
fresh Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 du trenger ikke henvisning fra lege. De fleste begynner i uke 38, men har sitt at noen begynner i uke 37 også. Ta kontakt med en privat jordmor, så har de sikkert det. Søk på google, modningsakupunktur oslo f.eks (etter hvor du bor)
fresh Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 glemte å svare på det siste. Det virket på meg. Gjør at livmortappen modnes raskere, og du får en lettere fødsel. De har forsket på det, og det virker på 80%, så er verdt er forsøk
Gjøkeredet③ Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Jeg får det på sykehuset der jeg skal føde pga en ikke helt etter boka fødsel forrige gang, så vi prøver å gjøre det enklere denne gangen. Har gått siden uke 37 og i dag (uke 39) er livmorhalsen nesten helt avflatet og det begynte å bli mykt, i motsetning til helt lukket og låst på torsdag, så nå skjer det ihvertfall noe:o) Hura.. Skal tilbake i morra og på fredag, så fingers crossed:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå