Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som vet hva 3D UL koster på Majorstuaklinikken i Oslo? Og hvor lenge før bør man bestille for å få time?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du Familieklinikken på majorstua? Koster i så fall kr 1200,- inkl bilder og video på egen cd. Jeg har bestillt time nå til slutten av mai pga vil ha det på kveldstid siden jeg jobber :) Var masse ledig da i alle fall!

Skrevet

Vi skal på Majorstuaklinikken, avd. Bergen. Betaler 1200 kr for 3D UL inkl.medisinske mål. Var noen hundrelapper billigere hvis man bare ville se barnet.

Skrevet

Det koster like mye på Majorstuaklinikken. Jeg har vært begge steder - og anbefaler egentlig mest Familieklinikken hvis det er opplevelse og 3d du er ute etter. Begge er bra, men Familieklinikken er litt mer menneskelige (i motsetning til å være legete om du skjønner hva jeg mener). De tar seg mer tid til deg og har fokus på at du skal synes det er en spennende opplevelse =O) *Er det medisinske grunner til du går så er nok Majorstuaklinikken best da de er erfarne leger mot Mille på Familieklinikken som er jordmor tror jeg.

Det er fort 2 ukers ventetid på begge steder.

Skrevet

Tusen takk Corneliuss ;)

Det er nok mest for opplevelsen sin del vi ønsker å gå... for å se den lille enda en gang før hun kommer ut.. og kanskje litt for å få bekrefta skikkelig at det virkelig er en jente... "Kjedelig" å bare sitte med rosa klær når fødselen er over, hvis det skulle være gutt :P

Men ang pris da...

Nå bor jeg i Stavanger for øyeblikket... og her betaler vi 800 for 3D..

Men siden jeg har bedre muligheter til å ta fri en dag midt i uka, så tenkte vi å bestille time i Oslo, så slipper sambo å be om mer fri enn nødvendig fra jobben...

Skrevet

Vet... Det er helt sinnsykt dyrt her i Oslo. Skulle tro at prisene sank litt når det var mange som tilbød. Har tatt ul i Tønsberg også og der betalte jeg også 800 kr - han var kjempeflink og var fødselsoverlege med topp utstyr (like bra som på Ullevål). Men Mille på Familieklinikken er veldig flink hun også =O). Tror jeg hadde satset på henne altså. Hun var veldig omsorgsfull og grundig. Mannen min var enig han også =O) Det var Mille som fortalte meg at vi ventet jente og det så hun allerede i uke 14 (har heller ikke bommet på noen av venninene mine).

Lykke til! Få høre etterpå da =O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...