lilleღpersille Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Nydelig! Vi tenker å bruke det til en av tvillingguttene:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Min sønn heter det. SÅ selvsagt er det fint..Han blir 3 år til høsten..Men synes ikke flere trenger og bruke det navnet ) VIl ikke ha flust av ESKIL'er...Storesøster har nemmlig et navn "ingen hadde".....Vi kjente ikke en sjel, visste ikke om noen som het det hun het...Men er blant de mest populære navn i landet fra og med det året hun ble født og enda i 2009......VI ble litt lei oss da, men navnet er jo like fint, og enda har hun ikke hatt jenter i barnehagen med samme navn. på skolen vet jeg heller ikke av noen i de 4første trinn med det navn...Over de (1-7 klasse går på skolen) trinn så har jeg ikke oversikt,- for å si det sånn......Å turngruppa hun går i, den under hnne og den over henne er det heller ingen med det navnet....Og det er ingen der fra skolen hun går på, så vi har vært heldige sånn sett..Alle heter XXXXX, og vi hører om mange, men vi har ikke "truffet" på noen enda..Det er greit..... Vet om to stykker som heter Eksil, men de to visste vi ikke om da vi ga ham navnet..Det var visstnok i sterk økning i popularitet i følge statistikken, men det er så få som heter det at om det økte med både 100 og 200 % antll personer i landet med det navnet, er det fortsatt "sjeldent",- for og si det sånn...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 oi.. er ikke ofte et navn på dib bare får "positiv respons", hehe.. er overrasket. HI
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Synes det virker litt tungt og firkanta. Minner meg om Eskilstuna.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 Eksen min heter det, har dårlige erfaringer ) hehe..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #17 Skrevet 12. april 2010 Kjempefint! Jeg har også gode assosiasjoner til navnet, en venninne av meg har en helskjønn gutt som heter Eskil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå