Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag 8.4.2010 kl.06.33 kom kom prinsessa vår til verden. ho var 3785g og 52 cm lang. fine store dukke :)

Vakna 03.30 med at eg kjente noe som reiv tak i ryggen på meg, reise meg opp i senga og der gjekk vannet. riene kom veldig tett med 3-5 min mellomrom. fekk levert store bror til mormor klokka 5 og me ankom sykehuset 05.30. blei undersøkt ca 05.45 og fekk konstatert 6 cm opning. riene var da 2 min mellom og var ganske så intense og vonde. fekk lystgass, men eg hadde ingen effekt ut av den. klokka blei 06.05 og eg kjente eg måtte presse. ho undesøkte meg i gjenn og det var 10 cm opning. etter ca.25 min med pressrier kom vesle madelen til verden. Da ho blei lagt på magen min kjente eg lykkerusen kom med eingang. kunne ikkje ta øynene fra ho :) var kjempe nydelig med mørkeblondt hår å djupe mørke blå auge. Det var 3 intense timer :)

Ja det gjorde veldig vondt, men det var verdt all smerter. husk på at etter hver vonde rie så er dei 1 mindre i gjenn. Og med det at alle seier kvil deg på slutten av svangerskapet. det er lurt. for ein veit aldri kva neste natt bringer. veit sjølv at det ikkje lett for ein blir jo så rastløs og vil ha ut denne babyen. men eg er kjempe glad eg kvilte meg 3 timer på dagen før. Lykke til alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå heldigen, gratulerer så mye med ei prinsesse :)

Skrevet

Gratulerer så masse! Ville bare si at lille prinsen vår kom til verden bare et minutt etter prinsessa deres, 8. april klokken 06.34:-) Synes det var litt morro, og måtte bare nevne det:-)

Lykke til i tiden fremover!

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...