konrad sin mamma Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Er 20 år, har baby på 6 uker å funderer mye på hvordan prevensjon jeg skal bruke. Er i fast forhold så kondom er uaktuelt. Noen som har erfaring med p-stav? Noen legger på seg eller får uren hud av noen p-piller, noen får temprament, noe er mer tungvindt enn andre ting... ja, hva er din erfaring?
lille sprelle Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 har kobberspiral for jeg kan ikke bruke hormonprodukter. Det fungerer fint synes jeg Blør litt kraftigere i et par dager, men ellers greit nok.
Piipii Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Jeg bruker hormonspiral og syns det er supert. Har ingen blødninger i det heletatt:)
Tante Gustava Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Hormonspiral er topp! Ingen mensen, og slipper tenke på prevensjon på flere år
*Rutletutt* Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Har veldig god erfaring med både babycomp og hormonspiral. Jeg brukte babycomp mellom svangerskapene, da jeg ikke ville bruke hormoner eller noe siden vi ikke ville vente altfor lenge med å bli gravid igjen. Syns det funket supert, og i tillegg veldig greit å bruke under planleggingen av nr 2;-) Litt styrete til å begynne med, men når vanen var der gikk det smertefritt. Etter nr to gikk jeg over på hormonspiral. Mest fordi jeg må bruke hormonprevensjon pga voldsomme menstruasjons- og el.smerter, uten hormoner blir det for slitsomt:-( Veldig fornøyd. Satt den inn og tenker ikke noe mer over det. Har fått mye mindre menstruasjonssmerter og blør knapt nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå