tromsøjenta Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Da tenker jeg ikke på alkohol altså, hehe:-) Jeg er så innmari tørst hele tiden. Drikker minst tre liter om dagen og er fortsatt tørst... Drikker mest vann, men også melk, juice og brus. Drikker lite kaffe.
megoglille Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Absolutt ingenting..alkohol altså.. ;-) Har det akkurat som deg, er innmari tørst hele tiden. Prøver å drikke mest vann, men blir jo litt juice, saft og brus også. Kaffe smaker ikke lengre, så det har jeg kuttet helt ut. Det første jeg gjør om morgenen og det siste jeg gjør om kvelden er å drikke..blir nok sikkert minst 3 liter om dagen ja..
Hanna30 Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Jeg drikker også masse! Burde drukket mer vann, men drikker sikkert en liter melk og en liter juice om dagen i tillegg til te og vann:)
Fullt hus :) Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 jeg ligger endel nå pga smerter. Men hver gang jeg er oppe. For å vise meg i stua eller tisse, eller rett å slett bare for å få litt bevegelse så er jeg innom kjøkkenet og drikker et glass vann. Sambo er også flink å komme å forsyne meg med vann når jeg ønsker det
Gjøkeredet③ Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Åh, jeg drikker alt for lite.. Kjenner jeg må skjerpe meg når jeg ser hvor flinke dere er.. Men går mest i vann og melk. Juice som jeg elsker over alt i hele verdens får jeg så halsbrann av at jeg tror jeg skal omkomme... Ja også blir det jo litt brus innimellom da.. Har helt avsmak på varme drikker for tida, så blir veldig lite kaffe og te..
Gjest Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Måler ikke, men har med meg vannglasset eller ei flaske konstant:) Blir fortere tørst nå, ja. Presser innpå et glass melk eller to på morningene men det er bare vann somfaktisk smaker bra for tiden:)
SpongeBob Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Te og juice og kakao er de store slagerne her, og så kokt vann, av alle ting. Blir noen liter om dagen, ja - slurver jeg med væskeinntaket blir jeg dårlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå