Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 som løsnegler, løshår som gjerne er hvitt eller svart, veldig brun, stæsjet og stylet. Tenker du at dette er en modig dame som er trygg på sin seksualitet og gir blaffen i andre eller tenker du at dette er en usikker kvinne som har et desperat behov for å bli sett?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Ingen av delene. Jeg tenker at dette er en kvinne med helt annen smak og preferanser enn meg.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Hva har pynting med seksualitet å gjøre? Alle har forskjellig smak, og det er helt greit.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Jeg skjønner hva du spør etter HI og jeg vil nok påstå at de som har mest behov for å fremstå som supersexy til enhver tid stort sett sliter med selvtilliten ja!
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Tenker at hun vil bli sett ja,og kanskje er litt "overfladisk/overlegen" Hadde ikke tenkt noe med sex og gjøre men har som regel ikke noe til felles med jenter som "er sånn"
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Jeg tenker at hun sikkert skal på karneval
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Her i Oslo tenker jeg stort sett at det er en av "gatas løse fugler" (sånn for å si det pent).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå