Gå til innhold

Er du gravid og holder til i Lillestrøm-området?


wen83

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

 

Jeg har termin 8. august, og kjenner ikke så mange i området der jeg bor. Kunne derfor tenkt meg å treffe noen som også venter barn i august. Noen som vet om BIM-treff eller barselgrupper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Bor i Nes, ikke såååå langt fra Lillestrøm .....men ikke helt i nærheten akkuratt! Termin 4 august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg bor i Lillestrøm - termin 14 august. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Lørenskog og har termin 20 august :) Men ser ut som det er få fra området her inne. Var med på BIM møte i oslo, der var vi jo 15stk eller noe. Veldig hyggelig gruppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder også til i samme området, og har det på samme måte som deg. Så jeg er mer enn gjerne med på treff.

Venter barn den 20. august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å møtes i Lillestrøm? Eller på Strømmen? Vi er ikke så mange av dem i Augustgruppa, men det behøver ikke å bety at det blir mindre hyggelig å møtes for det :)

Hva slags dager passer best da? Vi kan lage et arrangement gjennom gruppa på Facebook også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Heksebergåsen- Frogner, akkurat flyttet hit men er fra Lørenskog :) Høres koselig ut å bli med på treff! Lillestrøm/Strømmen høres bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne bli med på treff. Det er kanskje lettest i Lillestrøm da Strømmen Storsenter etter min mening alltid kryr av folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg opprettet arrangement på Facebook jenter! Meld dere på også tar vi å finner en passende dag og et passende sted sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...