Gå til innhold

Er du gravid og holder til i Lillestrøm-området?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg har termin 8. august, og kjenner ikke så mange i området der jeg bor. Kunne derfor tenkt meg å treffe noen som også venter barn i august. Noen som vet om BIM-treff eller barselgrupper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg bor ikke så langt fra Lillestrøm. Har termin 31 juli.

Vet ikke om noen barselgruppe :/

Skrevet

Hei!

Bor i Nes, ikke såååå langt fra Lillestrøm .....men ikke helt i nærheten akkuratt! Termin 4 august

Skrevet

jeg bor i flateby 15 min fra lillestrøm , termin 20 august

Skrevet

Hei. Jeg bor i Lillestrøm - termin 14 august. ;-)

Skrevet

Bor på Lørenskog og har termin 20 august :) Men ser ut som det er få fra området her inne. Var med på BIM møte i oslo, der var vi jo 15stk eller noe. Veldig hyggelig gruppe :)

Skrevet

Hei..

Jeg bor i Lørenskog og har termin 7. august, kjenner heller ikke for mange i omr.

Skrevet

Jeg holder også til i samme området, og har det på samme måte som deg. Så jeg er mer enn gjerne med på treff.

Venter barn den 20. august.

Skrevet

Hva med å møtes i Lillestrøm? Eller på Strømmen? Vi er ikke så mange av dem i Augustgruppa, men det behøver ikke å bety at det blir mindre hyggelig å møtes for det :)

Hva slags dager passer best da? Vi kan lage et arrangement gjennom gruppa på Facebook også :)

Skrevet

Jeg bor på Heksebergåsen- Frogner, akkurat flyttet hit men er fra Lørenskog :) Høres koselig ut å bli med på treff! Lillestrøm/Strømmen høres bra ut!

Skrevet

Jeg vil gjerne bli med på treff. Det er kanskje lettest i Lillestrøm da Strømmen Storsenter etter min mening alltid kryr av folk.

Skrevet

Sant det. På klimt eller noe da? Eller Jakly & Hyde?

Skrevet

Sted spiller ingen rolle.

Er dere med i facebook-gruppen?

Skrevet

Da har jeg opprettet arrangement på Facebook jenter! Meld dere på også tar vi å finner en passende dag og et passende sted sammen :)

Skrevet

Er ikke så ofte på Facebook, hva skal jeg søke på for å finne det?

Skrevet

søk etter barn i magen augustgruppe :)

Skrevet

Takk for svar, da skal jeg prøve å komme meg innom der i løpet av kvelden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...