Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Tok kontakt med inkassorådgiverene.no og de var slett ikke dyre heller. Det er så godt å vite at nå skal jeg slippe mer hvite konvolutter og skamrødmen når jeg åpner postkassa. Ja, jeg har vært dum, ignorant, deprimert og flau. Jeg har vært så flau at jeg har mobbet de på luksusfellen, men egentlig kunne jeg vært md der selv. Jeg er glad jeg skal ut av dette helvete. Aldri mer!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 All ære til deg som tar tak og innser alvoret!! Må ha masse lykke til i tiden fremover
bitthen Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Gratulerer! Husk at du kan få grtis gjeldsrådgivning med nav også. Dørstokkmila kan være ganske så lang i mange tilfeller, men nå er det gjort!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Tusen takk!!! Jeg har ligget mange søvnløse netter, fantasert faktisk omhvordan jeg skal betale gjelden, me ndet har aldri latt seg gjøre. Jeg gråter når jeg skriver dette for jeg ser faktisk lyset i enden av tunnellen. Snart gjeldsfri med inkassoer og kan åpne postkassa mi og smile!!!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Åh kjenner jeg nesten er litt misunnelig på deg som ser lyset i enden.... jeg prøver jeg også. Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Bra jobbet. Du skal være stolt av deg selv, for det der er ikke lett!!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Hei 12.36. Jeg som er HI vet hvordan du har det. Det er så jævlig!! Og jeg føler meg rett og slett idiot som har havnet i det , for jeg visste det kom regninger og jeg visste det ble mer og mer men jeg maktet ikke... Vi er bare mennesker.. Ta kontaktm edn av eller noen andre! du kan komme ut av det du og!!!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 Også var det ås herlig når han jeg har som saksbehandler sa.. "Nå kan du senke skuldrene" - jeg gråter av lykke. Endelig!!!! dere aner ikke.... jeg har grudd meg.. Jeg sendte inn skjema via siden deres og de ringt emeg dagen etterpå.. jeg turte ikke ta telefonen.. Det skulle ta 3 uker før jeg turte å ta kontakt med de... Men nå kanskje jeg får sove om natten. Kanskje jeg kan smile igjen..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #10 Skrevet 12. april 2010 Kjempebra, HI! Er forlovet med en mann som har surra seg inn i samme mølja. Vet hvordan du har det, selv om det ikke var via min lommebok. Dette er virkelig noe å være stolt over! Gratulerer med stort, vanskelig skritt! Fra nå av kan det bare bli bedre!!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #11 Skrevet 12. april 2010 Gratulerer Kjempebra at du er på vei ut av det Jeg må skrive her, slik som Anonym 12:59, at jeg også er forlovet med en mann som allerede før jeg traff ham hadde klart å rote seg borti masse inkasso. Det skapte masse problemer for oss som par, ikke minst fordi jeg ikke hadde anelse om dette før et halvt år etter at jeg hadde truffet ham. Men det har ordna seg greit hos oss også, og han er på vei ut av det. Men jeg har hele tiden ønska kontakt med andre som har vært i min situasjon. Ikke den som direkte sitter med inkassogjelden, men den andre parten som er forlovet, gift eller bare samboer med denne personen. Rett og slett fordi jeg vet at selv om det ikke er direkte av vår lommebok disse pengene blir slukt, så lever vi så tett innpå det at det påvirker hele hverdagen vår også. Slik føles det hvertfall for meg. Det har vært masse krangling, gråting og søvnløse netter for oss begge. Vi har nå en sønn på 10 mnd og som jeg skrev lenger oppe så går det rette vei for oss nå, men jeg tenker ennå tilbake på dagene rett før sønnen vår kom til verden. Jeg var trøtt, lei og hadde mye vondt, og på toppen av det hele dukka det et krav på 30.000 kr i postkassa. Gammel gjeld som en gang hadde vært på 5.000 kr, men som da hadde renta seg til 30.000. Det var det siste kravet som har dukka opp i postkassa her, for nå er han kvitt alt, eller hvertfall fått betalingsavtaler på alt, og sitter igjen med rundt 1.200 kr igjen å betale. Så det er så og si ordna nå, men jeg er fortsatt redd for at det skal dukke opp noe mer. Både jeg og min samboer har prata med de fleste inkassobyråer i ettertid, og har fått beskjed fra alle at det ikke lenger er noen krav registert på ham. Men likevel lever jeg fortsatt i frykt for at noe skal dukke opp. Dette har vært en så eviglang kamp at det sikkert vil ta noen år før jeg klarer å slappe helt av. Så all ære til deg, HI...det er ikke bare lett å ordne opp når det er gått som langt som å bli et inkasso-krav. Men det at du har tatt de første skrittene og er på god vei inn i riktig retning er kjempebra
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #12 Skrevet 12. april 2010 HI: Så flink du er! GRATULERER!! Hvem tok du kontakt med egentlig? Hvor finner mann de som kan hjelpe??
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #13 Skrevet 12. april 2010 Det lurer jeg også på... Har en mann som har 400000 i inkassosaker fra et selskap som gikk konkurs...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #15 Skrevet 12. april 2010 Gratulerer! Har selv vært der, men tok tak i meg selv og søkte hjelp. Et nytt liv etter at disse bekymringene er ute av verden, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå