Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Vi prøver å få barn. I denne perioden hadde vi IKKE sex da jeg hadde eggløsning. For å være på den sikre siden tok jeg likvel en graviditetstest før jeg reiste på tur i helgen. Den var negativ. For en gangs skyld var jeg uten barn, ansvar og bil, og tok flere glass enn hva jeg hadde tenkt. Jeg tok meg også en del sigaretter. Hadde en aldeles strålende helg. Så kommer jeg hjem og, ikke fordi jeg misstenker noe, men fordi det har blitt vane, tar jeg en test. Den er postiv. Jeg tar en til. Det er riktig. Jeg er gravid. Hva gjør jeg nå?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Husk at engangs/enhelgstilfeller skjeldent har noenting å si for fosterutviklingen. Det er mer den jevne tilførselen av giftstoffer over tid som er skadelig. Tror det har gått bra jeg. Gratulerer.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 "Hva gjør jeg nå?" Som gravid har man 2 valg: 1. Føde barnet 2. Ta abort Er ikke så mye mer du kan gjøre
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Det er nok mange mange som har gjort det samme som du, tatt en fest før de har vist de var gravide. Det gjorde jeg også med førstemann. Som jeg leste meg frem til da, så er ikke egget festet sammen med ditt blodsystem så tidlig etter befruktning, så jeg slo meg til ro med dette og fødte en velskapt gutt åtte mnd senere. Lykke til med graviditeten, og gratulerer med klaff! :-D
Berta_78 Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Jubler fordi du venter barn :-) Jeg ville ikke brukt en kalori på bekymring. Rundt 4 promille av barn har alkoholskader - noe slikt som 6 av 10 (60 prosent!) oppgir at de har drukket uten at de visste at de var gravide. Du er ikke den første eller siste som har gått på den smellen der :-) Det viktigste er selvsagt at du ikke drikker eller røyker fra nå. Slapp av :-) Og lykke til + gled deg!
Bidleba*4unger Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Gratulerer. Du har hatt en strålende, koselig og festlig helg - og i tillegg er du gravid!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 Du gleder deg over at du er gravid;-) Gratulerer! Du skulle bare visst hvor mange som opplever det du har gjort. Det går så bra så!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. april 2010 #10 Skrevet 12. april 2010 Du gleder deg over at du er gravid- gratulerer! Jeg hadde selv en heftig fyllekule på en blåtur med jobben da jeg etter beregningene var hvertfall 4-5 uker på vei- selvsagt uten å vite det. Fant ut av at jeg var gravid en uke etterpå. Nå sitter jeg her med verdens vakreste lille jente som blir 1 år om 3 dager- og hun er frisk som en fisk på alle måter.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #11 Skrevet 12. april 2010 det tar en uke fra du har eggeløsning til egget fester seg og deler blod med deg... var festen innenfor denne perioden, så kan du slappe av enda mere;)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #12 Skrevet 12. april 2010 Men det er begge deler ganske overveldende alternativer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå