Mamma til*2 jenter* Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 I går etter at jeg og min mann hadde sex gikk jeg på toalettet 3 ganger på under 15 minutt å tisset like mye hver gang(tisset som om jeg ikke hadde vært på do på 6-7 timer hver gang) I natt har jeg også hatt noe enorm med mensen smerter i magen å hatt mye kynnere uansett stilling jeg lå i. Jeg har merket at jeg har fått desse fødselsøynene for 2 dager siden. Magen har sunket siste uka. Jeg har merket stor forskjell i underlivet å har et mer konstant trykk. Jordmoren min sier at hodet til babyen vår ikke er festet men godt plantet i bekkenet. Derfor må vi ringe ambulanse om vannet evt går hjemme... Mine spm er: I går når jeg tisset noe så enorm over 15 minutter(måtte trykke å knipe bittelitt)..Dette kan vel ikke ha vært vannet siden det ikke kom noe rennende av seg selv men kun når jeg var på toalettet? Jeg er på min 3 dag med antibiotika mot noe legen kaller Type B-Strebtukokker i Urinen..Jeg har hatt null symptomer på dette. Men fungerer desse pillene fort nok til at om jeg skulle føde iløpet av de neste dagene at barnet mitt er beskyttet? Furadantin heter pillene jeg går på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå