Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Forbanna mannfolk.. Han har brukt 2000 kr på noen bensinbiler og en motro(sånn leketøy) fordi det var jo billig så han måtte jo slå til... jaha ja, vel idag sitter vi med 59 kr på korte og ellers noe småpenger og får ikke penger før i morgen, og her sitter jeg hjemme med jentungen og han jeg er dagmamma for og kan ikke gjøre annet enn og gå på lekeplassen eller i hagen... og jeg som skulle møte ei veninne idag... Han spurte ikke meg om det var greit han brukte 2000 kr en gang... fik vite det på morgenen etter, og det kom på posten, og han kunne ikke en gang vente til i morgen med og hente det når vi har mer penger... Nei gjett om jeg skal bruke 2000 kr i morgen!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Høres ut som et bra forhold der han bruker alt for mye penger og du tar igjen med å bruke alt for mye penger slik at dere er blakke før lønna kommer. Fornuftig.....
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Egoistisk. jeg ville nok ha blitt forbanna jeg og om gubben hadde brukt våre siste 2000 på leketøy. Pass på å tråkk på det eller noe sånt da:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Du kan vel besøke venninna de selv om du ikke har penger? eller er det en kjøpt venninne? ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Det koster med buss da vettu;) Det var ment som ironi at jeg skal bruke så mye penger.. og ja jeg har snakket med han og han må holde seg hjemme på lik linj som jeg må idag:) Han har lappen og bil.. eller det er VÅR bil. så den står parkert idag, eneste den skal brukes til idag er og gå og handle:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Visste om det etter han hadde fått dem han kjøpte det av til og sende det, jeg sa til han at når mandagen kommer skal jeg ha penger til og reise ut... men neida. jeg hadde komt meg 1 vei, men ikke hjem... ikke så mye bensin på bilen heller til så langt jeg skulle idag. Men i morgen skal jeg avgårde på nnoe jeg alltid reiser på om tirsdager så da er det best han penger er kommet inn hviss ikke får han sette seg på dass og drite ut noe penger til meg! Blæh... Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå