Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt hjelp her... skal begynne å pakke fødebagen idag. Vi har fått et fint strikkasett til lillingen, og vil bruke det på hjemturen. Har termin i mai (bor i nordnorge). Holder det med body og strømpebukse under strikkasettet eller..? Jeg er helt blank!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på om dere skal kjøre, trille, ta buss? Ti minutt? To timer?

Et pledd over bilstolen eller vogna gjør at bare undertøy og strikkasett høres bra ut. Reguler heller med tykkelsen på lua, sokkene og vottene.

Man skal jo helst ikke koke ungen heller og blir fort stivt med mange lag på en sånn bitteliten kropp.

Skrevet

Hei,

Jeg bor også i Nord Norge og har termin 30.april, så det kan jo fort bli et mai-barn.. Jeg har også strikkesett som babyen skal reise hjem i. I tillegg har jeg med body og strømpebukse i ull og bomullsbukse og en tynn bomullsjakke, så får vi se hvordan temperaturen er når vi skal hjem. Har med pledd også da for å ha over, og vi har en kort biltur hjem, så det kan godt hende at det blit bare ullundertøy og strikkesett. :-) (Har jo også lue og ullsokker da..)

Skrevet

vi har en lang biltur hjem, 3-4 t. Så blir nok hurtigbåt på oss :-)

Skrevet

hørest fint ut, ta med et teppe i tilfelle det blir litt kaldt og et par strikkesokker utenpå strømpebuksa, små babyer fryser ofte på beina....

Skrevet

rekner med strikkestettet er i babyull?

Skrevet

- med settet fulgte det også med lue og strikkasokker :-)

Skrevet

På hurtigbåten her blir det fort bråvarmt, så greit med flere lag så man kan regulere litt for småtten:) Ved hjemreise med hurtigbåt i februar hadde jeg ullbody og longs, fleecedress og ullteppe over stolen, men håper for alle oss i nord at du slipper unna med mindre når du skal hjemover snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...