Gå til innhold

En hel dag med blødninger...


NDli

Anbefalte innlegg

I går morges, en times tid etter at jeg hadde stått opp, begynte jeg plutselig å blø... Blødde litt hele dagen, periodevis føltes det som veldig mye(!), og det varte til ganske sent på kvelden. Det begynte med "vanlig", friskt blod, men så ble det mere "mensenaktig" (slimete) utpå dagen. Men så sluttet det altså, og i dag har jeg ikke blødd noe ennå. Jeg er skitnervøs for at jeg har mistet!! I går var jeg helt sikker på at svangerskapet var over, og gråt noen bitre tårer.. Men siden det ser ut til å ha gitt seg, og jeg heller ikke hadde noen form for smerter, så øyner jeg et bittelite håp ennå...? Leste en masse på nettet om andre som hadde blødninger under svangerskapet og allikevel hadde vellykkede svangerskap og fødsler, så det er kanskje mulig? Har noen av dere opplevd noe liknende? Jeg skal komme meg til legen i morgen eller i overmorgen. Så får jeg bare krysse fingrene så lenge - men være forberedt på det verste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde du ingen smerter i det du blødde? En venninne av meg opplevde noe av det samme, men hun hadde voldsomme smertet samtidig. *krysserfingrene* for et positivt legebesøk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt styrt blödning etter sex,og blödd hele dagen og blödning etter cellepröve som kommer som farget utflod. Og det har gått bra. Hvor langt har du kommet? Ved en sa er det en del smerter som fölger med og sammentrekninger i magen. Sist jeg var gravid da fikk jeg mens to dager etter forventet mens, hadde da fått posetiv digital 5 dager för mens. Og da var det bare som en vanlig mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blødninger uten smerter i første svangerskap, mistet da ene av to tvillinger. (Visste ikke det var to).

 

I andre svangerskap hadde jeg mensen lignende blødninger i 2 dager, men alt gikk heldigvis fint, og ingen smerter, og velskapt datter.

 

Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene deres :-) Jeg er 8+0 på vei i dag, og jeg hadde ingen smerter i forbindelse med blødningene i går, nei. Litt "murring" nederst i magen, bare. Så takket være svarene deres, og at jeg ikke har blødd igjen i dag (bare bittelitt brun utflod), så tillater jeg meg å håpe litt til... Men kommer meg dessverre ikke til lege før onsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...