bolla piggsvin Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 låg inne sist lørdag med rier på sjugehuset..men di stoppet opp om mårningen..3cm åpning og slimproppen gikk.. i går hadde jeg regelmessige i 5 timer..alt fra 30 sek-50 ca og 10 min mellom..noen måtte jeg puste meg gjennom.. klarte til slutt og sovne et par timer. går nå rundt med murringer og litt tak!! vil sååå det skal ta seg opp..blir sliten av dette:S
4 ♥ Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Uff ja. Jeg har hadde 3 cm for 2.5 uke siden og slimproppen gikk for akurat 2 uker siden. Masse kynnere siden før påske! Blir jo så oppgitt når jeg kjenner det dabber av. Må vel bare prøve å sove og hvile oss innimellom. Men nå må det da bli snart!! Vi får satse på at vi drar i kveld:-))
bolla piggsvin Skrevet 12. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2010 off ting tar tid ja:) jeg har ikke termin før om 2 uker..men nr 1 kom 3 uker før..så di trodde jeg fikk før denne gang og.men er innstillt på og gå til termin:) bare lei alt dette tullet nå tror jeg skal ta meg en hvil.sov 2-3 timer i natt..
Whynn Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 jeg gikk med "rier" i hele går og i natt tok det seg så opp at jeg værken klarte og prate eller stå ellet gå eller noen ting.. holdt på i over ett døgn og reiste opp på føden... ble koblet til monitoren og den viste at riene kom med 1 og 2 minutters mellomrom. jeg aer førstegangsfødende og har aldri hatt så vondt i mitt liv.. legen sjekket åpning og så kom slaget i tryne.. "du er ikke ordentlig i gang enda, riene du opplever er ikke ordentlgie rier å er for hyppige så livmoren din klarer ikke åpne seg, for den er hard hele tiden." bare å reise hjem og vente.. vis ikke disse smertene var "noe" da vet jeg jaggu ikke åssen jeg skal klare dette altså for er jo helt totalt utslitt av de, å har ikke ordentlgi begynnt. det skremte meg mere enn noe annet... noen som har vært borti lignende?
Gjest Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Jeg synes synd på dere men ble likevel glad over at det er flere i samme situasjon :-) Har 18 dager til termin. Fødte 16 dager før termin sist gang. Hodet har festet seg , jeg er kjempeklar for å føde og i tre netter har vi hatt "lure-fødsel" her. Jeg blir sprøøøøøø!! Når riene kommer med 5 min mellomrom og varer mellom 40-60 sekunder er jeg sikker på at NÅ skjer det, men nei da. Skal bare plages i 3-4 timer nattestid. Mannen min tar meg ikke lenger seriøst :-)
bolla piggsvin Skrevet 12. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2010 hehe mannen min tar ikke meg heller seriøst lenger..han bare ler når jeg sier at jeg tror det er noe på gang:) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå