Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...med kynnere hver natt nå:-s

Lå i hele natt med jevne kynnere, begynte å gjøre meg klar med klær og papirer, tenke praktisk med barnevakt osv....men nei da, så dabber det av og stille blir det!

Dette er en helt ny opplevelse for meg, de tre andre har kommet fort og greit uten noe styr og lureri først. Nå er jeg trøtt, sliten og lei.

Blir vel nok en rolig, fin dag, for så at det starter på`n igjen i natt. Enten kan fødselen vente eller så kan den sette ordentlig i gang syns jeg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig. Begriper ikke hva som skjer når det bare stopper igjen?! Har trodd jeg var i gang minst 5 ganger jeg nå. Men før eller siden må det jo være the real thing!

Skrevet

Huff,det kan ikke være greit å gå sånn! Å hvertfall ikke når det er på natta, slik at man ikke får sove..

Men du har noe hvertfall noe, sikkert på at du modnes godt nå! ;) må jo bare tenke positivt!! ;))

Her er det ingenting som skjer! Har tom sovet 9 timer i strekk i natt!!! Bare våknet når jeg må snu meg.

Litt skuffa når jeg våknet, å var like fordømt gravid! Det skulle jo starte i natt! Sukk.. Nei vi må nok bare smøre oss med tolmodigehet, 4xLykke ♥over termin!!!..

Som nabodama sier til meg for "trøst",: det er ingen som har blitt der inne...

sukk...

Skrevet

har det akuratt slik jeg også!!:( tungt..

Skrevet

"godt" å se at vi er fler:-)

Blir så lei meg når det bare dabber av, og minstejenta var sååå forventingsfull når hun dro på bhg i dag. Jeg lå enda,så pappan kjørte henne og forbredte henne på at kanskje noen andre skulle hente hu.... Hu blir vel så skuffet når babyen ikke har kommet når hun kommer hjem. Vi er jo så spent alle sammen. Snufs( Hormonell oppi alt å da:-)

Men vi får tro nabodama har rett, h*n*blir*hun**Fødeklar**:-))

Lyke til da damer, nå må vi bare lade opp til det virkelig setter igang!!

Skrevet

Får trøste oss med at vi er en natt nærmere, ala som når jordmor mener at man skal ønske de dritvonde riene velkommen for når den er tatt er man ett steg nærmere.

Men har hatt en bedriten natt og er ikke akkurat i perlehumør i dag kjenner jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...