Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Er temmelig sikker på at jeg er igang.. Slimproppen, eller deler av den gikk igår morges tror jeg.. Men merket ikke noe mer.. Hadde en super dag i solen igår med venner og var veldig fin form.. Sovnet blid og fornøyd kl 23.. Kl.04 våknet jeg av et tak, kjente det var vondere enn murringene jeg har hatt siste tiden.. Så da var det slutt på søvnen.. Sitter nå og har greie tak hvert 10 min ca, men de er ikke spesielt vonde enda.. Men var slik med 1.mann og. Begynte forsiktig.. Så nå håper jeg virkelig ikke dette er lureri, men det tror jeg ikke heller 40+1 idag.. termin i morgen.. åååå, snart får jeg se snuppa miiii
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 masse lykketil Spennende da
Linchick Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Moro, for jeg har nesten identisk opplevelse som deg. Våknet klokken 04.10 med vonde tak hvert 10ènde minutt. Dog fullt overlevbart altså. Men tror jammen jeg er i gang nå. Jeg er 41 uker i dag, så jeg er KLAR! Masse lykke til til deg!
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 12. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2010 Å, så morro.. Lykke til du også!! Fremdeles hvert 10.min her enda.. Moderate smerter som du sier.. Varer i 15 sekunder.. Med sønnen min gikk det 28 timer fra 1.tak til han var ute, så smører meg med tålmodighet.. Håper på litt raskere denne gang..
bolla piggsvin Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 håper jeg kan hive meg på her at noe er i gang..masse murringer..dirare(sry) hadde jevne tak i natt..dabbet litt av men er litt i gang igjen nå.. ser at det gikk en stund sist du fødte så har et håp at jeg er i gang jeg også at det bare tar litt tid:) med nr 1 gikk det 10 timer etter vannet gikk,men denne gang begynnte riene før vannet..er jo ikke sikkert det går i det hele denne gang.. masse lykke til:)
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 12. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2010 Takk i like måte Sitter her enda med 10min i mellom..Varer i 15 sekunder.. Tar tid den her gangen også ser det ut som.. Jaja.. Har tatt meg et bad og pakket bagen helt ferdig.. Hos meg tok de vannet rett før jeg skulle presse, dvs full åpning. Ikke noe tegn til vannavgang nå heller..
Lunda med lillegutt Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Så spennende, lykke til din heldiggris ;-)
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 12. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2010 Da tar det endelig seg opp.. Etter 8 timer med moderate rier pr 10min er de nå vondere, oftere og lenger... Så håper på fortgang nå ja... Fortsetter det i dette tempoet må vi jo dra på føden snart
Linchick Skrevet 18. april 2010 #10 Skrevet 18. april 2010 Hei igjen, jeg hadde rett, jeg var virkelig i gang. Så 12 april ble jeg mamma for første gang! Hvordan gikk det med deg?
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 18. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 18. april 2010 Ble baby 12.april på meg også Så moro at vi fikk samtidig og begynte med rier samtidig Kos deg med nurket ditt, det gjør jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå