Gå til innhold

Dere som gifter dere hemmelig:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gjorde dere det? Og hva sa familien til dette etterpå?

 

Kan tenke meg til at viss vi gjør det blir foreldrene våre veldig lei seg grunnet de helt sikkert har lyst til og være tilstede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi giftet oss i skjul i November -08. Kunn forlovere var tilstede. Vi gjorde det fordi vi hadde lyst å være gift, og siden jeg var så ung ble vi ikke tatt på alvor når vi var hos gyn for utredning for infertilitet. Nå, over ett år senere skal vi igang med 2. forsøk.

 

Foreldrene vår fikk vite d først for en mnd siden, og ble nokk litt lei seg, men forstod godt grunnen til at vi gjorde det, da vi fortalte at det var mest pgr av prøverøret at vi gjorde det! :)

  • 2 uker senere...
Skrevet

Fordi har nå barn sammen <3

For tryggheten :)

Fordi vi har vært sammen en liten evighet....

Fordi vi ønsket å være gift <3 - MEN ikke ønsket noe stort bryllup!

Fordi vi ønsket å gjøre det på vår måte og ikke måten samfunnet forventet av oss!

 

OG foreldrene våre FIKK være med på vielse og middag/kaffe - de viste bare ikke noe om det på forhånd!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...