Gå til innhold

Er så lei av elendige språkkunnskaper blant venninner!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har gått på skole i minimum 12 år og kan faen ikke å skrive! Hvordan ER det mulig? Har ikke fått med seg det grunnleggende overhodet!

Jeg blir flau når jeg leser sms fra dem "vem dag passer det best at vi møttes syntes du?"

Disse folkene har IKKE dysleksi, men de bare har ikke giddet å følge med! De provoserer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har helt sikkert sviktende språkkunnskaper for å provosere deg.

Jeg synes at du skal finne deg noen nye venninner, som er like kvalme som deg selv:-)

Skrevet

Det skriver du om HER,hvor korrekt staving kun er for noen få utvalgte og alle må få skrive på sin egen måte for å være inkludert...For 89 % av befolkningen har dysleksi må vi jo vite....

Skrevet

Jeg får og stadig sånne flotte sms. Med jeg liger å såver på sofan f.eks

Blir litt skremt at det er så mange som skriver så dårlig. Er ikke noen ekspert selv, men klarer i hvertfall å stave riktig.

Skrevet

Jeg er norsklærer og til vanlig veldig pirkete ang. skriftspråk, men sms-språket gir jeg F i. Ofte skriver man i full fart og det blir skriveleifer av det og så gidder man ikke endre, for man ser at mottakeren forstår det som (ikke) er skrevet allikevel.

Skrevet

Du også som halvparten av folka på DIB? HAHA, den andre halvparten er advokater. Jada, som jeg tror deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...