Gjest Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Skjønte ikke helt hva som skjedde her.Hadde vært ute og spist og innom do og tisset da vi kom hjem.På vei opp trappa kjente jeg det rant,men trodde det var mer slim.Skifta truseinnlegg og satte oss til å se på film. På do litt senere igjen og det samme skjedde,ringte mamma.(aldri opplevd at vannet har gått!)Hun sa jeg måtte gå litt rundt for å kjenne,og jo da! Bare renner og renner her!! Helt blankt og rant igjennom buksa! Hatt vonde kynnere i hele dag,men er jo så vant til disse nå at har jo ikke tenkt noe mer på det:) Så nå håper jeg det starter i løpet av natta jenter,kryss fingrene for meg! Hvordan har det vært for dere andre som har opplevd at vannet har gått først?? Kjempespent jeg nå....)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 super spennede lykke lykke til
Lunda med lillegutt Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Guuud så spennende, krysser fingrene her!! Opplevde aldri at vannet bare gikk av seg selv, jm måtte ta det, så har ikke erfaring med det. Masse lykke til!
Gjøkeredet③ Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Lykke til... Dette er jo super spennende! Har ikke opplevd vannavgang først, så kan ikke bidra med noe der gitt:o)
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 LYKKE TIL!!!!!! Sitter selv med kynnere, og kommer en del slim.. Men håper plutselig det ikke skal skje noe likevel. Akutt angst, husker plutselig smertene fra sist. Så håper det drøyer litt her... Men lykke til 09Linnea, oppdater oss da :-)
bolla piggsvin Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 åhh spennende!!! går og kjenner etter selv her..men neida ingen vannavgang..bare masse masse kynnere og nedpress. sist gikk vannet mitt med at jeg bare trodde jeg hadde tissa på meg..hehe kom litt og litt..så kom det mer og mer..gikk ikke så lenge før riene tok seg opp.. masse lykke til:)
Bellbaby Skrevet 11. april 2010 #8 Skrevet 11. april 2010 Masse lykke til, så spennende :-) På meg startet forrige fødsel med at vannet gikk, en onsdags ettermiddag, men jeg trodde jeg tisset på meg. Tok på bind og fortsatte som om ingenting hadde skjedd. Men så skvettet det igjen og igjen, og jeg ringte føden. De ba meg komme til sjekk og konstaterte vannavgang. Dro hjem og sov den natten, morgenen etter begynte riene såvidt. Fredags natt var han ute :-)
Gjest Skrevet 11. april 2010 #9 Skrevet 11. april 2010 Takk for svar jenter! Har ringt føden og om ikke riene kommer i løpet av natta reiser jeg på kontroll i morgen formiddag:) Veldig sannsynlig at jeg får sove nå...not..))
vero:o) Skrevet 11. april 2010 #10 Skrevet 11. april 2010 heldige du....jeg og vil termin på lørdag jeg.... lykke til
Trultemor73 Skrevet 11. april 2010 #11 Skrevet 11. april 2010 Nå er det ikke lenge til jenta de kommer:-) Jeg er endelig i mål og gutten min ligger nå å sover. Koselig å følge deg gjennom svangerskapet og gleder meg til å lese fødehistorien din om noen få dager. Lykke til.
Gjest Skrevet 11. april 2010 #12 Skrevet 11. april 2010 Fikk du gutt Trultemor?? Åhh,gratulerer med prinsen:)))) Og takk så mye:)
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 12. april 2010 #13 Skrevet 12. april 2010 Masse lykke til, er nok igang nå jeg og.. Snart har vi nydelige små nurk...
lille er født:) Skrevet 12. april 2010 #15 Skrevet 12. april 2010 Å du er heldig:) Jeg hadde vannavgang sist, da fosset det nærmest ut først, også kom det litt etter litt etterhvert som riene tok seg opp. Fikk rier ca ett par timer etter vannavgang. Når er terminen din? 10 dager igjen her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå