Gå til innhold

Har du vært på TV noen gang?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Sang sammen med Sissel Kyrkjebø i Grieghallen.

Skrevet

Det har jeg også gjort:)

Skrevet

Nei, har ikke fått mine 5 minutter i rampelyset enda.. :(

Skrevet

Ja, jeg er hun på reklamen for analkløe. Hun som klør rompehullet sitt oppover en trestokk. Jeg er så stolt

Skrevet

Ja såvidt ;-). Var i forbindelse med en bursdagsgreier til Arve Tellefsen, var med å spilte i korpset som hadde opptreden for han.

Skrevet

Ja, vunnet Frokostquiz og et eller annet annet spørreprogram som jeg ikke husker navnet på, samt vært statist i Hotel Cæsar 3 ganger.

Ikke så veldig mye å skryte av akkurat. ;)

Skrevet

Jepp...

Har spilt i en reklamefilm, og vært med på barnetv.

Skrevet

Uff ja. I badedrakt til og med.

Skrevet

Jeg er hun damen i Ibux gel reklamen.

"Hvis du VET hvor du har vondt, hvorfor behandle HEELE kroppen?"

Smørte meg bak på ryggen mens jeg naila replikken min. *kry*

Skrevet

Ja var med på jubelemussending på nrk i forbindelse med 50 årsfeiringen av slutten på andre verdenskrig i 1995 på folkhøgskolen som jeg gikk på da!

Skrevet

ja, har sunget i barnekort i sånn adventsprogram for maaaaaange år siden, sunget for kong olav på slottet-tv-overført, sunget på rikshospitalet-innslag i nyhetene, sunget i en rekke reklamefilmer, noen med og noen uten bilde, vært med i en ungdomsserie på lokaltv, oi, den skjemmes jeg over, haha..og vært statist i en film..

Skrevet

ja, også vignetten til lillehammer`94 på CBS faktisk..

Skrevet

haha, ja på Dagsrevyen og i et nyhetsinnslag på Østlandsnyhetene (løp stafett), pluss statist i en norsk film for mange herrens år siden. Ikke mye å skryte av mao;)

Skrevet

Vært på barnetv for ca. 25 år sia.

Skrevet

jeg ler og ler...Synes du gjorde en fin figur i reklamen, fikk faktisk lyst å kjøpe den salven etterpå! Du kan det å selge:D

Skrevet

Var på midt i smørøyet da jeg var ca 12 år, og så har jeg vært på lokal-tv en god del ganger da, intervjuet av lokalnyhetene osv. Ikke at det teller så mye da. :)

Skrevet

Flere ganger. Men jeg har så vannvittig kameraskrekk og synes jeg driter meg ut hver gang:-/

Sist gang var på nyheter og i aviser når ene jenta mi ble bitt av en mus i senga si på natten..flotters.

Skrevet

Hun med det lyse håret? :-) En søt snelle, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...