2xrosa<3 blå i magen<3 Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Jeg har blitt så hormonell igjen jeg. Kjenner at det koker mer i toppen nå enn for ett par måneder siden. Veldig slitsomt for samboer og datteren min stakkars. Å som jeg gleder meg til å bli meg selv igjen,ett normalt menneske:)
Ccathrine Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Jeg velger å si nei. For min mening er at på slutten er vi gjærne veldi lei og frustrert, å da koker vi lett over. Men dette er bare min teori. Jeg føler meg ikke hormonell men frustrert, å når jeg er skikkelig frustrert skal det ingen ting til før jeg eksploderer.
vero:o) Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 yess jeg er helt på styr for tida..5 dager til termin..fyker i taket heletiden..får dårlig samvittighet over min sønn på 2,5 ...off....godt det er over snart..
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Ja, det kan man bli. Det er jo også tilfelle at mange som aldri har vært deprimerte før får fødselsdepresjon, og det er jo nettopp pga at hormoner, serotonin og andre ting i kroppen er ute av balanse.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Jeg føler at det mer skyldes manglende energi og overskudd. Alt er tungt, nattesøvnen dårlig og det stikke/murrer/verker både her og der. Har rett og slett mindre krefter til å forholde meg til verden omkring. Men er ikke mye moro å være humørmonster da. Ser fram til det går over.
Tullball Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Jeg blir nødt til å si ja for min del. Er bare 30 uker, men har plutselig blitt veldig hormonell. Ikke sinna, men tar lett til tårene. Gledestårer ofte da... Som når jeg ser eller hører om en fødsel...
1 fra før og 1 på vei <3 Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Jeg vil si ja, jeg har vært en "engel" gjennom hele graviditeten utenom 1.trimester og nå har jeg blitt en tikkende bombe, opp og ned i humøret. og til tider så bare plutseli eksploderer jeg for ingenting hehe stakkars de rundt meg
Louse Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Hallo! Jeg kan i hvertfall erfare det. jeg har ikke vært spesielt "plaget" av humørsvigninger tidligere i svangerskapet, men NÅ... 4 dager før termin og jeg går bare rundt og venter på flere tikkende bomber. Begynner å gråte bare jeg skal ta ut av oppvaskmaskinen feks. var hos jordmor i dag og hun sa at det ofte skjedde og at man kunne føle det sånn en goooood stund. Så jeg er sint, glad og på gråten hele tiden og blir faktisk frustrert av det også. hehe... Såå mitt svar er altså: Ja man blir mer hormonell på slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå