Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 OG eller Å Vanskeleg å bruke fordi vi ikkje høyrer forskjell når vi snakkar. Å er infinitivsmerke. -Infinitivsmerket å kan berre stå framfor eit verb i infinitiv -Du må prøve å løyse dette stykket -Eg gjekk heim for å gjere lekser, og han gjekk heim for å øve på trompeten Men: -Han kan syngje og danse betre enn dei fleste -Er du i tvil kan du setje verba i preteritum -Han song og dansa betre enn dei fleste Og bind saman. -Konjunksjonen og bind saman ord, setningar og setningsledd -Eg spaserte heim, og han tok bussen -Ho gav ein blomster til meg og til mora mi -Han song og spelte heile dagen Og etter presens partisipp. Vi bruker og etter presens partisipp -Vi vart sitjande og vente i fleire timar Her kan du og bruke preteritumstesten: -Vi sat og venta i fleire timar Faste uttrykk med å. Vi bruker å i desse uttrykka -Sant å seie -Så å seie -Vel å merke -Kan du vere så snill å hjelpe meg? Å eller og? -Det er irriterande …. bli sitjande heilt passiv. -Kan du springe … hente tinga dine? -Jentene skulle lære … snikre … reparere bilar. -Sant … seie er eg litt i villreie. -Faren ville ut … prøve fiskelykka. -Eg er så … seie ferdig. -Dei hoppa … dansa av glede.
Mortilbarn Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 -Det er irriterande å bli sitjande heilt passiv. -Kan du springe og hente tinga dine? -Jentene skulle lære å snikre og reparere bilar. -Sant å seie er eg litt i villreie. -Faren ville ut å prøve fiskelykka. -Eg er så og seie ferdig. -Dei hoppa og dansa av glede. ...?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Enig med anonym over, bortsett fra -Faren ville ut OG prøve fiskelykka. -Eg er så Å seie ferdig .....??
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Eh, hun var jo ikke anonym i det hele tatt, denne fjapsen:) Men i hvert fall, nokså enig med henne.
Frøken Løken Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Og det var relevant fordi? Og-å reglane er like på nynorsk og bokmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå