Neni Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Skal sies at jeg også tok modningsakupunktur denne uken,merket markant økning samme natt... Noen som har lignende erfaring? Dvs noen som har hatt samme reaksjon på akupunktur og hatt fødsel kort tid etterpå?
Fødeklar med stor F Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Har ikke hatt akupunktur men har fått harde kynnere, mere stikkinger og mer utflod siste uken..er 33 uker...aner ikke om dette har noe med modning å gjøre...
Lunda med lillegutt Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Opplevde det samme som deg etter modningsakupunktur, det er dessverre en uke siden, og fortsatt like gravid, og termin i dag. Men det trenger jo ikke bety at ikke du føder om kort tid ;-)
Ccathrine Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 samme som deg og tar akupunktur, verre etter andre gang enn første her... er i uke 38+3 nå
Neni Skrevet 11. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2010 Ok! er spent...Skal nemlig til vurdering i morgen for igangsetting litt før termin pga bekkenløsning...Men,vet at de ikke gjør noe før jeg evt er moden... Det vil jeg heller ikke selv... Men håper virkelig det funker dette her... Hadde laaaang 1.fødsel på 42 timer så satser på at denne ihvertfall blir halvert... Men godt at vi er flere med samme erfaring her når det gjelder akupunktur...Skal på ny akutime på tirsdag:)
Minimags -07 og mai -10 Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Lurer på om jeg skal prøve modningsakupunktur,,, virker det? Hvor mange ganger må man ta det og evt hvor ofte? Er i uke 34 nå, og håper å bli satt i gang to uker før terminen pga stort barn...
Neni Skrevet 11. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2010 Som det står øverst så tok det seg opp med meg...sitter her i skrivende stund med masse vondter og nedpress.Her begynner de i uke 36 og jeg skal gå 1 gang i uken...( går alikevel til akupunktur pga BL,så kunne like godt sette modningsnåler på meg) Er ikke sikkert det virker like godt på alle,dessuten har jo jeg ikke sjekket modningen ennå...men regner med de sjekker i morgen;) Håper noe har skjedd ja..
Neni Skrevet 12. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2010 En liten oppdatering, var på kontroll på sykehus i dag.Sjekket modningen min. Jeg var umoden,men hadde 1 cm åpning så noe har skjedd siste uken.Hodet til babyen var festet.Akupunkturen har nok gjort litt av jobben tror jeg da. Skal settes i gang neste torsdag pga invalidiserende bekkenløsning,så sant jeg modnes littegranne til...Det satser vi på:) Legen var ihvertfall full av forhåpninger:) Så neste 10 dagene blir det akupunktur og mye sex:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå