Gå til innhold

Noen som vet av noen bra nettsider for hvit magi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nyskjerrig her nå. noen spesiell formel du er ute etter?

Skrevet

Hvorfor ikke bare åpne vinduet og kaste vettet/pengene ut?

Skrevet

vet faktisk ikke helt:-) Er ny i gamet med å se litt mere enn hva som er normalt, og tenkte å sette meg litt inn i hvordan andre som har det slik gjør det. Men jeg finner så mye "svart" når jeg søker, så derfor lurte jeg på om noen kunne tipse meg om noen "hvite" sider.

Kan wicca være "hvitt" forresten?

Skrevet

Er det noen svar du leter etter?

Eller vil du prøve deg frem selv?

Skrevet

Jeg har fått noe hjelp tidligere, men det viste seg å være fra feil side, så jeg er skeptisk når det er folk jeg ikke kjenner. ikke personlig til deg da, men det ble sånn etter å ha fått svidd fingrene litt. Så jeg blir kjempeglad for nettsider der jeg kan utforske litt selv.

HI

Skrevet

Kommer litt an på hva du leter etter.

sjekk www.magicgate.no

Er der inne selv en del :)

Skrevet

Takk for tips:-)

Noen flere?

Skrevet

Du som spurte om det var noen spesielle svar jeg trengte. Jeg trenger beskyttelse for meg og min familie for øyeblikket. Pga den "hjelpen" jeg har hatt tidligere ikke er villig til å slippe meg. Er du "inne" på disse sakene, så forstår du sikkert hva jeg mener.

HI

Skrevet

Jeg har ikke svart deg tidligere HI, men kanskje jeg har svar...

For det første, så ser jeg at du har ned erfaring med hjelp fra andre, ikke la dette skremme deg... Det er ikke alle som vill deg vondt. Men det å beskytte deg selv er viktig, har selv gått i den fellen og angret kraftig!

En kan gjøre mye, men fler kan gjøre mere sammen, og er det noen som plager deg er det abselutt i din beste interesse å ha andre mennesker rundt deg som kan hjelpe deg å beskytte ditt og dine...

Selv bedriver jeg hvitt, men har en samboer som faktisk bedriver svart!!

Ikke la deg skremme av det svarte, det kan hjelpe med mye, men bare i de rette hendene....

Han gjør ingen andre ting, eller vonde ting av den grunn, han får bare hjelpen sin fra den andre siden....

Når det gjelder hva som fungerer av alt du finner på nettet, for det er MYE så må du nesten kjenne litt på deg selv... alle spells osv er bare hjelpemiddler for å hjelpe hodet å manifistere målet du har, det hele er jo til syvende og sist DIN kraft, og da må det føles riktig for deg...

Skal se om jeg finner en spell til deg litt senere om det er intr? =)

Skrevet

til anonym 2246

Han jeg har hatt hjelp av bruker svartmaktene sine......til gangs..... jeg er nå syk, og har vært det lenge, men har ikke skjønt hvorfor før jeg har fått god og kraftig hjelp fra rett side. Så de siste dagene har vært en slosskamp hvitt mot svart. Men det har roet seg i dag. Men helgen har ikke akkurat vært kos nei. Vi prøvde å snu kreftene hans mot han selv, men det gav han næring, så det ble MYE værre. Så nå har jeg satt beskyttelse rundt huset, og i sengene våre. Han er her fremdeles, men mye svakere. Han svekkes av kjærlighet. Men jeg er bare på begynnerstadiet, så er virkelig interresert i å tygge i meg noe kunnskap om dette.

Skrevet

Stakkars deg, du trenger psykiatrisk hjelp:-) Kontakt fastlegen din i morgen og be om henvisning. Du trenger proffesjonell hjelp til å bli kvitt vrangforestillingene dine... Synes synd på deg, stakkars menneske...

Skrevet

OK, går han på deg, eller hele familien? Hvordan beskyttelse har du lagt, og har du lagt noen person beskyttelse på hver av dere...

Svart mot svart er ofte det som må til når det er for sterkt.... men om det allerede har roet seg litt så kan det godt være du klarer dette med bare hvitt!

Den svarte delen er uansett jeg og blank på så der kan jeg ikke hjelpe deg...

Snakker vi et menneske som bedriver svart, eller snakker vi om noen som går igjen el?

Ikke lett det der, har netopp kommet meg ut av et angrep selv som kostet meg MYE.... Så lurt å gi alt før det går for langt....

Skrevet

han går på både meg og mannen min. Han går gjennom mannen min for å kontrollere meg. Dette er en person som lever i dag ja. Jeg har to som hjelper oss med å blokkere han ute. (to hvite). Men han ser ikke ut til å bli stoppet av det. Det å snu det negative mot han med tre ganger styrke bare gir han mere energi, det har vært rimelig heavy etter vi prøvde å stenge han ute. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare hva jeg har brukt av beskyttelse, men jeg har plassert noen tegn ute på tomta. (Pentagram med en pigg opp, og to pigger ned + noe mere). Jeg hadde også et slikt pentagram i lomma da jeg møtte han i dag. Da unngikk han meg, klarte ikke se meg i øynene mens vi snakket. Og hvis jeg tok et skritt mot han, så tok han et skritt lengre bort. Dette skjedde flere ganger undr samtalen. Han kom aldri nærmere enn 1,5 meter. Tilfeldig? Han har aldri oppført seg liknende før. Han er tvert imot ganske direkte.

Hva kan jeg bruke av beskyttelse på hver av oss?

HI

Skrevet

Du kan prøve denne:

Protection Spell Ritual To Receive The Protection Of The Moon:

Place a jewel, that you regularly carry on you, in a cup of spring water a day before the full moon. The following day, on the evening of full moon, stir the water three times with your finger in a clockwise motion. Take the cup in your hands and in a clockwise, stirring motion, move the cup in a clockwise, circular, stirring motion three times.

Then, repeat these words aloud:

O LIGHT OF THE MOON,

WRAP ME,

PROTECT ME,

KEEP ME FROM HARM.

Raise the cup towards the sky and drink the water. Remove the jewel from the cup. You must carry it on your person to the next full moon in order to ensure your protection.

Repeat this ritual every month to benefit from its influence.

Gadd ikke oversette da :/

I tillegg bør du strø havsalt i ALLE åpninger til huset; vinduer, dører osv... Legg også en pose med havsalt under madrassen, ungene's også om du har :)

Hvit salvie er bra, så fort du merker denne personen sin påvirking brenner du salvie i huset, helst hvit salvie, men krydder salvie fungerer også... la også røyken komme over hver av dere, det er god beskyttelse ;)

Skrevet

Er dette søstrene Halliwell?

Skrevet

WHAAAT? Er det så mange "hekser" der ute? Er åpen for litt alternativt jeg også, men dette hørtes litt for snålt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...