Gå til innhold

Mine, dine og våre.... Lurer litt!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I klassen til sønnen til en vennine er d 26 barn, 23 av dem har foreldre som ikke bor sammen lengre... Synes d var grusomt mange, men virker som om d bli mer og mer vanlig??? Selv er jeg av den typen som reagerer når man får både 3 og 4 barn osv med like mange forkjellige...

Mye mulig at jeg er gammeldags akkurat der....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... jeg synes ikke det er noe feil i å ha barn med mange forskjellige... vi lever alle så ulike liv og har ulike forutsetninger for alt... kommer ut for så ulike ting etc. etc.

... men jeg skrev også et innlegg her i dag om ekteskapet... lurer på hva folk forventer seg egentlig??

Er selv skilsmissebarn fra en "fredelig" skilsmisse der vi bla. feiret jul sammen til jeg var 17 år, men det var skjellsettende og grusomt for meg!!

Skrevet

skilsmissen var grusom...ikke julefeiringen ;-)

Skrevet

ingen vet hva livet vil bringe, og jeg ser ingen grunn til at antall fedre og antall barn sier noen ting om hvordan man tar vare på de barna man har.

noe som jo er det viktigste når alt kommer til alt

Skrevet

Det kommer vel av at vi har blitt så "flinke" til å tenke på oss selv, hva vi vil og ikke vil med livet vårt? Passer ikke ditt og datt oss lenger, så gjør vi bare noe annet?

Personlig synes jeg kanskje at mange både får barn for tidlig i et forhold, og ikke minst "gir opp" et forhold for tidlig. Så kan man jo spørre seg om utviklingen egentlig er til det beste for oss selv og våre barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...