Talie Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Jeg har nesten ikke kynnere, kanskje maks 10 per dag, De er ikke spesiell harde heller. Er litt redd for at kroppen ikke har startet å forberede seg skikkelig enda. Er det noen andre som har født til termin selv om de ikke har hatt mye kynnere? Har viiiiiiiiirkeli ikke lyst til å gå på overtid. Har prøvd å gå tur, ha sex og en del andre tips for å modnes og se om jeg får fler kynnere.
Alvene Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Jeg har født to ganger før og har nesten ikke hatt kynnere i det hele tatt. Fødslene startet ved at slimproppen gikk begge gangene og veene startet samtidig. Ca. 7 timer senere har de vært ute. Så du må nok ikke ha masse kynnere...
Talie Skrevet 11. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2010 Ja det var da endelig godt å høre:) Slimproppen gikk for 3 uker siden, så jeg har ikke den å se etter. Om den ikke har bygd seg opp igjen da. Gleder meg sånn:)
♥ Ble april barn ♥ Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Jeg har også født 2 ganger tidligere. Hadde ingen kynnere, slimproppen gikk aldrig, vannet gikk aldrig og hode festet seg aldrig (gjelder begge gutta). Begge fødslene startet rolig av seg selv med jevn murring i ryggen (jeg hadde ikke i magen med noen av de). En startet på termin dag, den andre +1dg over termin Ingen lure rier dermed heldig og slapp bom turer på føden. Nå er jeg 34 uker og har kjent en kynner, i uke 32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå