ca lykkelig Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Heisann:) Har en mormor som skal strikke et babysett til min lille, som jeg tror ganske sikkert er ei jente. (Har to gutter fra før) Er så usikker på hvilken farge jeg skal velge? Synes at mange farger blir for duse og kjedelige, vil ha noe sterkt. Er glad i blått, men vil jo ikke bruke det siden det sannsynlig blir ei jente. Forslag og meninger mottas med takk:))
EleResa Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Jeg strikker sett i lilla, ikke dus lilla men ikke knall heller. Vil si det passer fint til både gutt og jente
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Er personlig ikke så glad i "knallfarger" til babyer, men er enig med henne som skrev om lilla. Det hørtes fint ut:) Tror mamma vil strikke i rosa til meg denne gangen, forrige gang valgte jeg 1 sett i lysegult og 1 jakke i kremhvitt. Var ekstremt glad i den kremhvite, så den skal brukes denne gangen også
Monique8 Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Denne fargen har jeg akkurat strikket jakke og kyse til et tantebarn i: http://1.bp.blogspot.com/_pcsRTW5aP2Y/S7M1ygPhT8I/AAAAAAAAAGk/oJk8hDCRDfw/s1600/P3310014.JPG Vet at min søster gjerne slipper unna det verste rosa greiene ) Syntes den fargen var grei, for den var ikke for knall heller siden den er sjattert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå