Gå til innhold

Phillips Avent elektriske brystpumpe ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfraring med den ?

Står at det er en inteligent brystpumpe som lærer og fortsetter ditt manuelle nivå av pumping,hastighet og intervall..

Har bare erfaring med Medela sin elektriske jeg som kjøpes på apoteket...var veldig fornøyd med den husker jeg, men nå er jo det 5 år siden da...kan jo være at denne er minst like god....

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte meg Avent elektrisk etter at min gamle Avent hadde blitt ødelagt. Men fant fort ut at jeg likte den manuelle bedre så "motoren" ble liggende nesten ubrukt (man kan bruke den elektriske modellen både manuelt som den gamle og med motoren).. Så jeg anbefaler virkelig Avent manuell, den er effektiv og like rask som den elektriske.

Skrevet

jeg har den og liker den kjempe godt :)

Skrevet

Jeg forsøkte manuell sist også , men jeg fant ut at elektrisk var tingen for meg...og derfor kommer jeg til og gå for dette denne gangen også...problemet er bare om jeg skal tørre og gå for Avent isteden for Medela....Koster jo tross alt over 1000,- så har ikke råd til og tråkke feil :)

Men Avent sin er 400,- rimeligere enn Medela sin...

Skrevet

Var veldig fornøyd med min el-Avent sist! :) Slapp å pumpe selv, blir ganske sliten når man sitter min. et kvarter på hver pupp... så kan du lese litt eller gjøre andre ting samtidig.. hihi...

Himla greit når du våkner med superspreng dagen derpå, hvis du har tenkt det en gang, og du bare måååå pumpe og ikke kan amme før langt ut på dagen!

Skrevet

Vil du ha ei enda billigere avent, kan du få kjøpe min.. 700 kr.Kjøpte den nå i mars, men brukte den bare i 5 dager. Ikke alle delene er pakket ut engang.

Skrevet

Har bare erfaring med medela sin dobbelpumpe. Klarte ikke å amme forrige gang, men pumpa meg faktisk i nesten 9 mnd med den pumpa. Utrolig rask, tømte brystene på ca. 5 min. Er ganske dyr da, så kanskje litt voldsomt å kjøpe bare for å bruke en gang i blandt. Er jo en skikkelig melkemaskin;-) Av de jeg kjenner som har elektrisk enkelpumpe har jeg inntrykk av at de fleste er mer fornøyd med medela sin enn avent sin, men vet ikke om noen som har prøvd begge sånn at de egentlig kan sammenligne. Bare at de som har medela synes at det er greiere å pumpe seg enn de som har avent, men det kan jo være tilfeldig.

Skrevet

Har bare prøvd Medela sin (Swing), og den er ihvertfall helt super, fordi den etterligner babyens sugetak og derfor pumper effektivt og bra=) Har også samme inntrykk som hun over her; at flere er mer fornøyd m den enn Avent sin..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...