Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Andre som må kjefte på mannen sin for å få ting gjort?? Er så ufattelig lei av å måtte trå til med en ordentlig utblåsning hver eneste gang det skal bli gjort noen ting, eller å ta tak i ting selv. Skal det virkelig være nødvendig å "bosse" rundt på voksne mennesker? Det er ikke det, jeg kan godt gjøre ting selv, og det gjør jeg også, men innimellom blir det rett og slett for mye selv for meg, og da hadde det vært så innmari deilig å komme hjem fra jobb el.l og se at noe faktisk har blitt gjort. For å sette det litt i perspektiv, vi holder på med oppussing av leilighet og jeg har pusset vegger, hengt opp tapet i alle rom, malt alle rom, lagt gulv, satt sammen kjøkken og garderobeskap mm., fliset, fuget osv, og alt er gjort helt alene. Han har selvsagt vært med på ting utover dette, men da kun når jeg har vært med. Når jeg ikke er der går tiden med til å se på tv, sove eller spille tv-spill. Utrolig provoserende. Og om han bruker en halv time på å f.eks støvsuge når jeg er på jobb i helgen, så forventer han skryt. Akk, han er jo en herlig person utover dette, men begynner å bli så lei av å måtte gi "hjemmelekser". (Selv er jeg forøvrig i 50-60% stilling samt heltidsstudent, og han har en 7-15 jobb.)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Du får stramme ham opp og om det ikke hjelper så får du sende melding hjem til hans foresatte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå