Gå til innhold

Dere som spør om navn,


Anbefalte innlegg

Skrevet

kan dere ikke være så snille å gjøre det på "Navnedebatten", der er det altfor stille, og her på Anonym er det altfor mange innlegg til at det går an å få fulgt med.

Vær så snill! :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt forslag. Hadde folk lagt inn like mange innlegg der inne om navn som her, så hadde det jo vært skikkelig aktivitet der.

Skrevet

Jeg velger å spørre her inne for de jeg vil være anonym å det er jammen lov å spørre hvor en vil.

Skrevet

Er vel ingen som gidder spørre på navnedebatten og få 2 svar på like mange dager når man kan få 20 svar på et par timer her... Dessuten kanskje man ønsker være anonym ja..

Skrevet

Kjære vene! Det er jo bare å finne på et eller annet nick, det, så er du så anonym du vil! Er vel ingen som står fram med fullt navn!

Hvis alle som vil diskutere navn, gjør det på navnedebatten, så blir det jo liv og plenty med svar der.

Skrevet

Dummeste jeg har hørt ang nick... Folk må jo få være ano.

Har forresten hatt mine innlegg på navnedebatten flere ganger. Får ingen svar der på laange tider, og det gidder jeg ikke mer...

Skrevet

Dummeste jeg har hørt ang nick... Folk må jo få være ano.

Har forresten hatt mine innlegg på navnedebatten flere ganger. Får ingen svar der på laange tider, og det gidder jeg ikke mer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...