Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 kan dere ikke være så snille å gjøre det på "Navnedebatten", der er det altfor stille, og her på Anonym er det altfor mange innlegg til at det går an å få fulgt med. Vær så snill! ))
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Godt forslag. Hadde folk lagt inn like mange innlegg der inne om navn som her, så hadde det jo vært skikkelig aktivitet der.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Jeg velger å spørre her inne for de jeg vil være anonym å det er jammen lov å spørre hvor en vil.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Er vel ingen som gidder spørre på navnedebatten og få 2 svar på like mange dager når man kan få 20 svar på et par timer her... Dessuten kanskje man ønsker være anonym ja..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Kjære vene! Det er jo bare å finne på et eller annet nick, det, så er du så anonym du vil! Er vel ingen som står fram med fullt navn! Hvis alle som vil diskutere navn, gjør det på navnedebatten, så blir det jo liv og plenty med svar der.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Dummeste jeg har hørt ang nick... Folk må jo få være ano. Har forresten hatt mine innlegg på navnedebatten flere ganger. Får ingen svar der på laange tider, og det gidder jeg ikke mer...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #8 Skrevet 11. april 2010 Dummeste jeg har hørt ang nick... Folk må jo få være ano. Har forresten hatt mine innlegg på navnedebatten flere ganger. Får ingen svar der på laange tider, og det gidder jeg ikke mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå