Gå til innhold

Hvor bo når man er på ferie i danmark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vil bo på den øya der legoland er, nær vann og nær en plass vi kan få kjøpt brød og is :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut Purhus Kro. Like i nærheten av Randers. Ca. en times kjøring unna Legoland. :) Fint!!

Skrevet

Vi bodde i Middelfart nært det meste.....

Skrevet

Det er på Øst Jylland. I nærheten av masse gøyale ting. Masse strender, brød og is.

Ebeltoft er en by som ligger der, og er utrolig koselig.

Skrevet

vi bodde på kattegat feriesenter veldig fint 10 min fra djurs sommarland

Skrevet

Vi bodde i nærheten av Bork havn - veldig fine feriehus og veldig nært det meste:-) Var storfornøyd!

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Vi skal til Danmark nå til sommeren, campe med telt faktisk :o vi har et stoort tre roms telt, og siden jeg er student så må vi spare litt penger denne sommeren. Vi skal bo på Fyn, vannet der har syden temperatur:D

Når det gjelder avstander til ting i danmark, så trenger du ikke å tenke så mye på hvor du skal bo, det er korte avstander til alt stort sett =) MEN jeg anbefaler ikke å bo på vest jylland, der blåser det konstant!!

Vi skal som sagt bo på Fyn, på Bøsøre strand camping:) fikk en 6 er av vg, og er stjerners.. http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=564059

Campingplassene har og hytter som er ganske rimelig å leie, en campingplass i danmark er IKKE det samme som en i NOrge for å si det mildt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...